Льюїс Хемілтон, як і кожен великий спортсмен, має свій неофіційний титул. За вміння впевнено та яскраво управляти болідом на мокрій трасі шестиразового чемпіона світу називають «король дощу».
На другому в сезоні «формулічному» Гран-прі, який знову приймала Австрія, британський пілот укотре підтвердив реноме майстра екстремального пілотування.
Під час суботньої кваліфікації автодром «Шпільберг» так рясно поливав дощ, що стюарди гонки не раз обмірковували можливість її припинення.
Утім кваліфікаційна сесія відбулася в повному обсязі, а її безапеляційним переможцем прогнозовано став Льюїс Хемілтон.
Нагадаємо, що стартова гонка чемпіонату для головного фаворита склалася не надто вдало. Після четвертого місця на Гран-прі Австрії лідеру «Мерседеса», без сумніву, хотілося сатисфакції.
Упевнено вигравши дощову кваліфікацію, Хемілтон із «поул-позишн» розпочав боротьбу за перемогу в другій гонці сезону.
І якщо тиждень тому пробратися на чільну позицію Льюїсу не вдалося, то повторна спроба підкорити «Шпільберг» виявилася значно успішнішою.
Одразу захопивши лідерство в перегонах, яким, на відміну від кваліфікації, дощ не заважав, чинний чемпіон світу впевнено взяв їх під контроль і завершив довгоочікуваною перемогою.
Щоправда, випередити британцеві свого партнера по команді Вальтері Боттаса в загальному заліку пілотів вона не допомогла.
Утім потенціал для штурму сьомої чемпіонської вершини у Хемілтона майже безмежний. Єдине, що в урізаному через коронавірус сезоні часу на розкачку в «короля дощу» майже не буде.
«Добре, що мені вдалося відновитися після непросто першого уїк-енду й зробити великий крок уперед», — сказав Хемілтон, вигравши Гран-прі Штірії (так офіційно назвали другий у сезоні австрійський етап).
Відзначимо, що цьогорічний календар керівництво «Ф-1» наразі розширило до десяти гонок, додавши до нього Гран-прі Сочі та етап на тестовому автодромі концерну «Феррарі» — «Муджелло».
Щодо результатів «формулічної» команди «Скудерії», то своїми здобутками на старті сезону «червоні» не вражають. Більше того, після подвійного сходу пілотів «Феррарі» на Гран-прі Штірії окремі учасники «Ф-1» виглядали відверто розчарованими та засмученими.
Керівник «Мерседеса» Тотто Вольфу заявив, що «королівським» перегонам потрібна сильна «Феррарі». Однак поки що доводиться констатувати, що на старті ЧС-2020 «Скудерія» повільніша, ніж деякі середняки.
За підсумками другої австрійської кваліфікації обидва боліди «Феррарі» опинилися в середині стартового пелотону.
Коли ж гонщики «червоних» взялися прориватися нагору, молодий Шарль Леклер вибив iз гонки свого більш досвідченого колегу Себастьяна Феттеля, після чого й сам був змушений зайти з дистанції.
«Жодних виправдань цьому бути не може. Однак нам потрібно об’єднати зусилля й рухатися вперед», — резюмував керівник «Феррарі» Маттіа Бінотто.
Поки ж у Кубку конструкторів «Скудерія» перебуває на п’ятому місці, споглядаючи поперед себе не тільки потужні «Мерседес» та «Ред булл», а й скромні «Макларен» та «Рейсінг поінт».