Свого часу Пенелопа Крус була не лише зіркою екранів, а й обкладинок глянцевих журналів — про її успіхи в кінематографі, мабуть, не так часто розповідали на сторінках преси, як про романи з такими яскравими зірками, як Том Круз, Метью Макконахі.
Та, мабуть, красені не дуже годяща пара для сімейного життя, тож, розчарувавшись у стосунках із гламурними мачо, Пе (як називають актрису близькі їй люди) звернула увагу на дуже яскраву особистість, чудового актора, до того ж її співвітчизника, що також важливо, Хав’єра Бардема (що цікаво, свою кінокар’єру Пенелопа почала у фільмі Бігаса Луни «Шинка, шинка», де вперше зустрілася з Хав’єром). Їхню пару називали не інакше, як Красуня і Чудовисько, але, як кажуть, на колір і смак товариш не всяк.
Ось уже десять років подружжя живе в любові і злагоді, виховує двійко чудових діток — сина Лео та донечку Луну.
Як виявилося, після заміжжя для Пенелопи кар’єра кінозірки відійшла на другий план, проте не відкинута зовсім. Уже немає того дикого темпу, коли за один рік актриса могла знятися у двох-трьох фільмах — тепер вона віддає перевагу не кількості, а якості, остання ж значною мірою залежить від режисера.
Кіноманам відомо, що пані Крус уже 20 років не лише товаришує, а й плідно співпрацює з відомим іспанським режисером Педро Альмодоваро, який вважає її своєю музою.
Він зняв її у своїх фільмах «Жива плоть», «Усе про мою маму», «Біль і слава» — останній фільм режисера, який зібрав чудові відгуки й престижні премії.
Нещодавно іспанський режисер запросив Пенелопу Крус зіграти у своєму новому фільмі «Паралелі материнства», сценарій якого він дописав під час карантину.
Фільм розповість про двох жінок, які народжують дітей в один день, а далі показуватиме, як проходитиме їхнє життя як матерів. Узагалі тема материнства — одна з улюблених у творчості Альмодовара.