Пів царства за метро! «Україна молода» працює в екстремальних умовах заради читачів

19.05.2020
Пів царства за метро! «Україна молода» працює в екстремальних умовах заради читачів

Нескінченні транспортні черги українців — справжній виклик.

Частина обмежень, накладених владою на українців під час пандемії коронавірусу, виявилися зайвими.
 
 
Як нещодавно зізнався головний санітарний лікар України Віктор Ляшко, обмежувати відвідини парків не треба було, адже жодного практичного значення для нерозповсюдження вірусу ця заборона не мала.
 
 
Як і обприскування деяких вулиць дизрозчином. І все це робила влада з єдиною метою: залякати і посіяти острах. Аби люди почали боятися і не виходили зайвий раз на вулицю. 
 
Найобразливішим для всіх нас буде, якщо згодом виявиться: практично тотальна заборона транспорту, що її практикують в Україні, також має лише соціально-профілактичну мету.
 
Адже закриття метро та левової частки муніципального транспорту для міст-мільйонників є фактично колапсом. Бо відкривши ринки та магазини, влада не забезпечила до них шляхи доїзду. За винятком приватного транспорту. Як наслідки, міста, зокрема Київ, загрузли у багатогодинних заторах. 
 
Чим більше підприємств буде працювати, тим гострішою ставатиме проблема. Вже сьогодні викликати у робочі дні таксі у столиці держави — величезна проблема. І шалено не гуманні ціни. Наприклад, минулої п’ятниці за шлях із центру до житломасиву Троєщина просили 550 гривень.
 
При цьому «подорож» на півтора десятка кілометрів може тривати понад дві години. 
 
Працівники «України молодої», які змушені добиратися в редакцію для верстки чергового номера, у дорозі проводять більше часу, ніж на робочому місці.
 
Ми йдемо на додаткові витрати і мобілізацію всіх своїх ресурсів, аби забезпечити нашим читачам право на інформацію. І виконати свої зобов’язання перед нашими передплатниками. А також внести свій вклад у формування проукраїнського інформаційного простору держави. Попри всі перешкоди. 
 
Яких не існує, наприклад, у більшості інших держав, що також закрилися через пандемію. Наприклад, у Відні ніхто не закривав метро: транспорт — із дотриманням протиепідеміологічних норм — курсує і перевозить пасажирів за графіком. У Варшаві міська влада для зменшення ризику зараження... збільшила частоту курсування муніципального транспорту, знайшовши для цього необхідні ресурси. Тобто, не зменшила кількість автобусів і трамваїв, як у Києві, а збільшила! 
 
У Нью-Йорку, який пандемія буквально накрила з головою і де зафіксували 180 тисяч заражених, метро закривають тільки з першої години ночі до п’ятої години ранку на дезінфекцію. Хоча з обмеженнями, але останніми днями відкрили транспорт й у Парижі, що також суттєво постраждав від вірусу.
 
Навіть у маленькому Таллінні, де з центру на околицю можна дійти за годину, транспорт не скасовували. Якщо ж кількість пасажирів була надто великою, то поліція не виштовхувала людей із салону, а мерія збільшувала кількість рухомого складу. 
 
Керівництво Києва також могло використати досвід своїх європейських колег і вжити заходів, аби метро у місті під час пандемії було безпечним. Але пішло найпростішим шляхом — ампутації транспортних артерій. Не прогнозуючи наслідки своїх дій. І навіть зараз, коли Україна намагається запустити економіку, влада продовжує політику штучного колапсу. Про всяк випадок...