New Fashion Zone: компанія Garnamama показала колекцію одягу Hello, Mr. Roy! для тінейджерів

13.12.2019
New Fashion Zone: компанія Garnamama показала колекцію одягу Hello, Mr. Roy! для тінейджерів

Український виробник — для тінейджерів. (Фото надане New Fashion Zone.)

У фіналі V міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone компанія Garnamama показала колекцію одягу Hello, Mr. Roy! для тінейджерів, яку розробила дизайнерка Поліна Кондратенко.
 
 
Успішна колаборація відбулася завдяки роботі з Бюро New Fashion Zone, яке займається створенням капсульних колекцій для підприємств легкої промисловості та fashion-брендів із залученням молодих дизайнерів. 
 
 
Марія Терехова, керуючий партнер New Fashion Zone, розповіла: «Наше бюро розробляє нові колекції. Зокрема, і для реалізації спільних проєктів з підтримки молодих дизайнерів.
 
 
Для прикладу, Поліна Кондратенко отримала грант у 30 тис. грн від компанії Garnamama. Вже у 2020 році на учасників конкурсу чекають нові колаборації».
 
На створення колекції Hello, Mr. Roy! дизайнерку надихнув унікальний стиль робіт Роя Ліхтенштейна — американського художника, чия творчість відчутно вплинула на формування поп-арту.
 
У своїх перших роботах митець використовував образи з коміксів і реклами, збільшуючи їх і стилізуючи. Колекція виконана у стилі «спорт-шик», для якого характерний вільний, зручний і комфортний крій, що не сковує рухів.
 
Паттерн і колірну палітру було розроблено на основі аналізу творчості Роя Ліхтенштейна періоду 1970—1980 років, який характеризується найяскравішими його роботами.
 
В одязі активно використовуються елементи прийому color-blocking, поєднання тканини сміливих яскравих кольорів: синьо­го, жовтого і червоного з білим і чорним, а також паттерну, який нагадує образи з картин художника.  
 
Колекція цікава ще і тим, що дизайнерка використала у спортивному стилі характерні риси традиційного українсього одягу. Наприклад, рукав трикотажних світшотів дуже нагадує рукав української сорочки — кошулі, яка була раніше основою жіночого гарбдеробу.
 
Колекція — капсульна і нараховує наразі близько 20 моделей, які дуже вдало поєднуються між собою, а більшість речей — світшоти, футболки, бомбери та штани — унісекс, підходять як хлопцям, так  і дівчатам.
 
Тетяна Пилипчук, керівник проєкту, каже: «Підлітковий одяг — це доволі складна категорія, яку оминає більшість українських виробників, і наразі потребу задовольняють іноземні бренди. Ми захотіли створити щось унікальне, і  в цьому нам допомогла платформа New Fashion Zone, яка залучає молодих дизайнерів до співпраці з виробниками. За чотири місяці цікавої роботи з Поліною нам вдалося випустити колекцію, яка має всі шанси стати популярною серед тінейджерів України і Європи».
 
Наразі одяг від ТМ Garnamama успішно продається в Чехії, Польщі, Казахстані, Литві, Латвії, Німеччині, Естонії, Греції та Хорватії.