Одного з правил Євросоюзу Україна починає дотримуватись, починаючи з цієї осені: дизайнери тепер будуть робити і показувати колекції згідно з міжнародним календарем — весняно-літні — восени, а осінньо-зимові — навесні. Про це повідомили організатори вітчизняного тижня прет-а-порте «Сезони моди», який втринадцяте відбудеться 25—28 жовтня. Найголовніша новина ХІІІ «Сезонів» — вони змінюють місце дислокації. Вперше до послуг дизайнерів, публіки, перукарів, стилістів, візажистів, журналістів, моделей — 2000 кв.м нового Міжнародного виставкового центру біля станції метро «Лівобережна». Відтак «язик» подіуму виросте до небачених дотепер розмірів — 36 метрів, і питання дизайнерів «скільки буде перших рядів у залі» вже не таке актуальне — хоч половину із 600 сидячих місць можна розташувати вздовж такого довготелесого подіуму, було б стільки «віпів», щоб заповнити перший ряд. Новий зал означає і покращення умов для дизайнерів, 5 гримерок по 50 метрів — це значно зручніше за комiрки за сценою. Додаткову турботу про учасників Тижня (фінансова підтримка) і публіки (гаряча кава) бере на себе генеральний спонсор акції «Nescafe Gold»; до речі, цього року ця торгова марка підтримує й українські кінофестивалі — «Стожари» і «Молодість».
На тринадцятих «Сезонах» буде 17 показів, але 20 дизайнерів. Нестиковку в цифрах спричинило дефіле «Нові імена», в якому в режимі нон-стоп дебютують молоді дизайнери — Олена Олійник, Снєжанна Нех, Ірина Каравай та Оксана Денисенко. В окремий, чоловічий, день уже вдруге організатори виділили колекцiї чоловічого одягу — їх представлять Олександр Гапчук, Анна Бублик та торгова марка «VD one». Крім спецпрограм, знайомі все обличчя — Ліля Пустовіт (NB Poustovit), БП «Столичний», Віктор Анісімов, Олексій Залевський, Оксана Караванська, Тетяна Земськова і Олена Ворожбит, Олександр Моняк, Вікторія Краснова, Діана Дорожкіна та інші. Втім до початку українського Тижня прет-а-порте ще досить часу, і від приємних сюрпризів ніхто не убезпечений. Оскільки в Україну прийшов канал Fashion TV, то й «Сезони моди» вийдуть у «відкритий космос» світової моди — по телевізору.