Попри те, що у «Формулі-1» точиться персональна боротьба пілотів, лейтмотивом «королівських» перегонів залишається протистояння гоночних команд. Утім в останні роки баталій між брендами практично не спостерігається, оскільки вже не один рік чемпіонати проходять під знаком домінування однієї або іншої стайні.
Аби бодай якось підняти змагальну інтригу, у «Ф-1» почали все більше звертати увагу на внутрішньокомандні дуелі.
Приміром, одна з таких баталій призвела до того, що в 2016 році чемпіоном світу став не перший пілот «Мерседеса» Льюїс Хемілтон, а його уявний «дублер» — Ніко Росберг. Той успіх німецького гонщика дещо розбавив безапеляційне домінування британського чемпіона, котрий за останні п’ять років чотири рази перемагав у «королівських» перегонах.
На старті поточного сезону шанувальники «Ф-1» усе ж очікували побачити міжкомандну боротьбу. Після запеклої минулорічної битви між «Мерседесом» та «Феррарі» очікувалося, що їхні змагальні стосунки вийдуть на новий рівень цікавості.
Проте далі добре проведених передсезонних стартів справа у «Скудерії» не пішла. У той час, як «Мерс» продовжив нарощувати своє домінування в чемпіонаті, «Феррарі» почало поступово програвати свої позиції «Ред буллу».
При цьому з’ясовування стосунків між лідерами команд — Себастьяном Феттелем та Максом Ферстапеном — переросло в контактну сутичку на гоночній трасі.
Від самого початку своїх виступів у «Ф-1» Ферстапен відзначався агресивною та безкомпромісною манерою пілотування, відтак періодично наражався на критику своїх старших опонентів, які звинувачували його в небезпечному пілотуванні.
Однак у «Ф-1» Ферстапен-молодший — уже третій сезон, і критикувати 21-річного голландця за легковажний гоночний стиль немає підстав.
Водночас iз кожною новою гонкою талановитий Макс все більше загрожує позиціям «Феррарі» й у поточному чемпіонаті його перевага над Феттелем уже збільшилася до 13 балів. Водночас ні сам Ферстапен, ні Феттель аж ніяк не претендують на чемпіонський титул, який ушосте в своїй кар’єрі намагається виграти британець Хемілтон.
На домашньому Сільверстоуні Льюїс програв кваліфікацію своєму партнеру по команді Вальтері Боттасу, проте у гонці він зробив усе можливе, аби потішити своїх співвітчизників на Гран-прі Великої Британії, яких, до слова, впродовж гоночного «уїк-енду» було понад 300 тисяч.
«Коли мені було вісім років, я справді не знав, що таке гроші й слава. А зараз я хочу просто йти вперед і надихати людей. Вірю в свої здібності й хочу показувати іншим, надихати їх на великі звершення», — заявив Хемілтон, ушосте в кар’єрі вигравши Гран-прі Великої Британії.
Черговий дубль «Мерседеса» в чемпіонаті ще більше зміцнив його позиції в Кубку конструкторів. Водночас у протистоянні пілотів на Хемілтона очікує битва з колегою по стайні — Боттасом, який, за словами керівника команди Тотто Вольфа, здаватися не планує.
Напруженим виглядає внутрішньокомандне протистояння й у «Феррарі». Другий пілот «Скудерії» Шарль Леклер на відстань трьох очок підібрався до лідера команди Феттеля, котрий, не виключено, може втратити статус пріоритетного пілота.