Шановна редакціє! В січні 2019 р. я подав документи на призначення субсидії для придбання твердого палива, скрапленого газу, води та електроенергії (проживаю у приватному будинку).
У березні субсидію було призначено з січня по грудень 2019 р. У квітні на мою картку в Ощадбанку надійшли кошти на придбання дров та газу (на ту суму можна придбати лише 40% необхідних на зиму дров). Це при тому, що сім місяців у кімнаті, в якій я проживаю, температура сягає 14-16 градусів.
У квітні 2019 р. на мій телефон прийшло sms-повідомлення: «Субсидія (вказано суму) не покриває інші послуги. Відсутні деталі в кабінеті» (повідомлення набрано латиницею. — Ред.). Чи це не знущання з людини, у якої кнопкова «Нокія», подарована сином? Який «кабінет»?!! А у більшості пенсіонерів (у селах) — ні телефонів, ні мобільного зв’язку!
Починаючи від січня і по цей день мені приходять платіжки без урахування субсидії. З водоканалу в нашому місті платіжки взагалі не надсилали і не надсилають. Разів по два-три я обійшов соцзабез, Ощадбанк, водоканал, неодноразово телефонував на «гарячу лінію» Ощадбанку, але які суми субсидій і кому з виконавців послуг вони попадуть, я не з’ясував — не знає ніхто з них!
Це ж знущання над людьми! Мабуть, спочатку слід було запустити механізм перерахування цих коштів виконавцям послуг, забезпечити зворотний зв’язок зі споживачами?! Надавачі послуг не бажають укладати договори про зняття коштів Ощадбанком. Практично — субсидій немає!
Гарну систему придумав пан Рева. В Ощадбанку обіцяють, що ці гроші колись повернуть. А сьогодні за що жити? Чому відмінили стару систему субсидіювання, коли я сплачував лише свою частку платежу за комунальні послуги і не хвилювався; чи видачу субсидій готівкою?
Наведіть, будь ласка, лад у цьому питанні, пане Рева, бо, вибачте, дурнішого нічого вигадати, ніж ця новація, не можна було. Чого ви «крутите» з цією допомогою нужденним?
А. КОСТЮК
Теплик, Вінницька область