У бізнес-школі Youth Flow Academy вчать дітей мислити і знайти свій шлях

21.05.2019
У бізнес-школі Youth Flow Academy вчать дітей мислити і знайти свій шлях

Марина Мельниченко, Аня Переходько і Жасмин Казарян здобули перемогу за свій бізнес-проект еко-кафе.

«Ну як же його змусити вчитися? Цілими днями тільки в комп’ютері своєму сидить. Ні, щоб книгу почитати. А ось я у свій час…» — такий монолог виконував, напевно, чи не кожен iз батьків. 
 
Сьогодні багато хто ламає голову, як прищепити своїй дитині тягу до навчання. Дітям не хочеться йти в школу, вони не розуміють, для чого потрібно знати теорему Вієта або навіщо їм вісім уроків на день. Від цього — повна апатія до отримання знань і конфлікти через це з батьками.
 
У бізнес-школі Youth Flow Academy цю проблему вирішили: навчальний заклад спеціалізується на тому, щоб учити юнь мислити, знайти свій шлях і слідувати йому.
 
— Дітям потрібно розуміти, де і як вони можуть застосувати отримані знання, інакше вони вивітряться, тільки-но учні вийдуть iз класу. В Youth Flow Academy ми будуємо програму так, щоб наші вихованці змогли використовувати отримані знання в повсякденному житті, — каже засновниця YFA Ірина Мельниченко.
 
Звичайно, спершу цей процес проходить складно. Власних цілей і самомотивації ще недостатньо, і дуже цінна підтримка сім’ї. Підтримка дитини саме у віці, максимально відкритому для нового, готовому для креативності, розвитку і розширення своїх здібностей. Поруч iз професіоналами — власниками бізнесу і практиками — підлітки захоплено вигадують, сперечаються і шукають вирішення своїх завдань. Підтримка батьків, коли дитина намагається викроїти час на переговори з партнерами або зробити розрахунок собівартості, — пряма можливість рости разом, знаходити спільні інтереси і теми для розвитку ваших позитивних відносин. Включіться в процес, якщо дитина просить вашої підтримки. І результат вас вразить!
 
Щоб закріпити отримані за рік знання, учні створюють власні стартап-проекти та презентують їх перед відомими бізнесменами України на «Форумі стартапів: інвестиції в дітей» Youth Flow Academy. Роботи діляться на два види — соціальні й бізнес-проекти, а їхні автори — за віковими категоріями (8-10 і 11-15 років). Як кажуть самі педагоги, за дітей вони принципово нічого не роблять! Важливо дати зрозуміти: незалежно від віку, ти повинен нести відповідальність за свої дії.
 
У цьому році на форумі було представлено більше 10 проектів, абсолютно різних за наповненням і глибиною опрацювання. Один з яких — Ozero авторства Діми Давиденка — всеукраїнського масштабу, спрямований на механічну очистку води в річках з подальшою обробкою її до питної та реалізацією в комунальному секторі Києва та інших міст.
 
Переможцем став бізнес-проект Eko-Land Марини Мельниченко, Ані Переходько і Жасмин Казарян: кафе, що для приготування десертів і салатів викори­стовує еко-продукцію, вирощену без хімічних добрив, ГМО та барвників. Студентки провели аналіз ринку, соціологічне опитування і з’ясували, що в Києві є багато людей, які відчувають потребу в такій продукції, а на окупність проект виходить уже через чотири місяці.
 
2-ге місце у IT-sole дісталося бізнес-проекту, орієнтованому на людей, які хочуть поліпшити своє здоров’я шляхом оптимізації навантаження на стопу: устілка у взутті, яка підлаштовується під стопу через додаток. Устілка коригує ходу і водночас правильно розподіляє навантаження на ноги і спину. Також вона синхронізується з телефоном через додаток і показує варіанти вирішення проблеми. Незважаючи на те, що технічне рішення роботи такої новинки ще не знайдено, а весь проект існує поки тільки у вигляді концепції, журі високо оцінило неординарність мислення його автора Кирила Скрипника.
 
3-тє місце розділили два проекти. Перший — Self-School Аріни Солов’ян і Ані Мудрик — об’єднує проекти за інтересами підлітків і молоді. На сьогодні в межах Self-School уже реалізовано два майстер-класи — з макіяжу, стилю та етикету і виготовлення слаймiв, що проводять у Youth Flow Academy. 5% iз виручки за кожен проведений iз них iде на благодійність. Це обов’язкова умова проекту.
 
І другий — Dog & Cat дев’ятирічних Даші Базилевської і Бетті Сапожникової, які придумали власні аксесуари для домашніх тварин, придбали прикраси і адаптували їх під своїх домашніх улюбленців. Учасниці зробили навіть кілька прототипів, щоб продемонструвати серйозність своїх намірів.
 
— Моя дочка чекає кожної суботи, що б прийти до цієї бізнес-школи на заняття, — ділиться своїми враженнями мама однієї з учениць Руслана Мудрик. — А на форумі відчувалася гордість за всіх його учасників і те, що вони не просиджують дитинство в гаджетах, а вже пробують сили у власних проектах.