На Гран-прі Барселони гонщикам «Мерседеса» вдався п’ятий поспіль переможний «дубль»

14.05.2019
На Гран-прі Барселони гонщикам «Мерседеса» вдався п’ятий поспіль переможний «дубль»

У нинішньому «формулічному» сезоні гонщики «Феррарі» демонструють результати, котрі не відповідають високим очікуванням керівництва та вболівальників. (Фото з сайта www.f1news.ru.)

У новому формулічному сезоні його учасники подолали лише чверть турнірної дистанції, проїхавши від його старту п’ять етапів, а чинний чемпіон світу та лідер загального заліку пілотів 2019 року Льюїс Хемілтон із «Мерседеса» вже має солідний «гандикап» над своїм головним конкурентом iз «Феррарі» Себастьяном Феттелем.
 
 
Торік гонщики досить довго вели тісну боротьбу за чільну позицію. Натомість у нинішньо­му чемпіонаті, попри потужно проведені передсезонні старти, «Червона стайня» демонструє вельми повільний хід.
 
Лідер «Феррарі» програє Хемілтону вже 55 очок, загалом здобувши на етапах у Австралії, Бахрейні, Китаї, Азербайджані та Іспанії майже вполовину менше залікових балів, ніж чинний тріумфатор попереднього сезону.
 
Після чоти­рьох перших гонок у «Феррарі» неабияк сподівалися на технічне оновлення свого боліда, котре мало б додати йому швидкісних якостей. Утім, як зізнався після Гран-прі Барселони новий керівник «Скудерії» Маттіа Бінотто, встановлених на машину новинок виявилося недостатньо для боротьби за високі місця.
 
«Були сподівання, що завдяки аеродинамічним новаціям та оновленому двигуну ми зможемо поборотися за перемогу в Барселоні. Проте реалість виявилася абсолютно іншою», — заявив Бінотто.
 
У міжсезоння він на керівному посту «Феррарі» замінив Мауріціо Арівабене, старання котрого в чемпіонській боротьбі визнали не надто успішними.
 
Проте під керівництвом нового очільника справи «Феррарі», здається, іще гірші. Приміром, на останньому Гран-прі перший пілот «червоних» Феттель програв не тільки парі гонщиків «Мерседеса», а й пропустив поперед себе лідера «Ред булл» Макса Ферстаппена.
 
«Сезон довгий, тож ми будемо боротися до останнього. «Феррарі ніколи не здається», — наголосив Бінотто.
 
При цьому в італійській стайні визнали, що в нинішньо­му чемпіонаті світу «Мерседес», гонщики котрого виграли всі п’ять етапів, виглядає дуже потужно. Що цікаво, в кожній із попередніх гонок Льюїс Хемілтон та його партнер Вальтері Боттас робили переможний «дубль».
 
Як результат, обоє пілотів «Мерседеса» вже суттєво відірвалися від переслідувачів у чемпіонській гонці, котру завдяки трьом переможним фінішам очолює п’ятиразовий чемпіон світу Хемілтон.
 
«Моя перемога в Барселоні — успіх нашої чудової команди. Ми творимо історію,  зробивши п’ять переможних «дублів» поспіль. Співробітники на трасі та на нашій базі виконали колосальну роботу», — відзначив лідер чемпіонату. 

ТАБЛО

Чемпіонат світу. 5-й етап. 
Гран-прі Іспанії. Залікова десятка: 
1. Хемілтон – 1:35.50,443. 2. Боттас (обидва — «Мерседес») — відставання 4,074 сек. 3. Ферстаппен («Ред булл») — +7,679. 4. Феттель — +9,167. 5. Леклер (обидва — «Феррарі») — +13,361. 6. Гаслі («Ред булл») — +19,576. 7. Магнуссен («Хаас») — +28,159. 8. Сайнс («Макларен») — +32,342. 9. Квят («Торо россо») — +33,056. 10. Гросжан («Хаас») — +34,641.
Лідери особистого заліку: Хемілтон — 111, Боттас — 105, Ферстаппен — 66, Феттель — 64, Леклер — 57, Гаслі — 21...
Кубок конструкторів: «Мерседес» — 216, «Феррарі» — 121, «Ред булл» — 87, «Макларен» — 22, «Рейсінг поїнт» — 17, «Хаас» — 15, «Альфа Ромео» — 13, «Рено» — 12, «Торро россо» — 6.