У фінал конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone вийшла 11-річна Таїсія Старостюк

07.05.2019
У фінал конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone вийшла 11-річна Таїсія Старостюк

Сукня Таїсії Старостюк.

У Києві пройшов Кастинг V Міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone.
 
 
Це найбільша платформа європейського масштабу з роботи з молодими дизайнерами в Україні. Цьогоріч у конкурсі демонструють свої роботи дизайнери 17 країн.
 
 
Це Україна, Казахстан, Узбекистан, Молдова, Німеччина, Данія, Польща, Китай, Чехія, Грузія та інші.
 
 
Організаторам загалом прийшло 698 заявок з усіх регіонів нашої країни, а також із-за кордону.
 
Наряд від дизайнерки Тодоренко Марії.
Фото надане організаторами.
 
На першому етапі відбору (ескізний етап, подача колекцій з 6 ескізів) експертним складом Організаційного комітету для кастингу було відібрано 110 колекцій у 10 номінаціях. Цікавим є те, що 50% учасників NFZ узагалі не мають стосунку до індустрії моди.
 
Їхні професії найрізноманітніші. Наприклад, є суддя, експерт із криміналістики, фармацевт, юрист, банкір, балерина, масажист, технолог м’ясних виробів тощо.
 
Наймолодшій учасниці конкурсу — 11 років, а найдорослішому — 62 роки. І саме 11-річна Таїсія Старостюк із Броварів у номінації New Fashion Nominations: Z-generation вийшла до фіналу конкурсу. Дівчина представила об’ємні плаття з дроту, ниток та неопрену.
 
Організатори Конкурсу та професійне журі були приємно здивовані концептуальністю змісту колекцій і актуальних меседжів, які дизайнери хочуть донести до загалу. Наприклад, у номінації Men Галина Васеніна з колекцією «На грані» показувала глобальну проблему вимирання видів тварин.
 
Цікавими були ошатні колекції мусульманської моди від Ірини Берези і Ганни Хруленко. Їх надихнуло бажання мусульманських жінок бути сучасними і красивими, а також культура арабських країн і вікінгів.
 
Акцентували на етнічності й ролі національного костюма в XXI столітті колекції дизайнерів Марини Бойко, Анастасії Климчук і Оксани Уницької. Виразними засобами стали багата вишивка і національні елементи в сучасному прочитанні.
 
Закликали привернути увагу до проблеми сортування переробки сміття в сучасному світі дизайнери Ганна Рудіян і Кульнєва Нервенде. Вони зробили екосукні з пакетів і упаковок гігієнічних засобів.
Були також представлені колекції в номінації Fashion-Tech. Тут творці демонстрували технологічні рішення та використовували в одязі світлодіоди.
 
У журі конкурсу входять експерти fashion індустрії, стилісти модних глянців, власники брендів та шоу-румів. Крім того, історики моди, конструктори, фотографи, засновники асоціацій моди, шеф-редактори ЗМІ.
 
Безпосередньо на конкурсі провідні представники брендів і виробництв одягу нашої країни з різних регіонів шукають дизайнерів для удосконалення своїх ліній одягу. Наприклад, Лілія Микитяк — переможець 4-го конкурсу 2018, уже випустила чотири колекції.
 
А ще відкрила корнер у мультибрендовому магазині в ЦУМі (бренд VONA). У свою чергу, Ольга Любушкіна — фіналіст 3-го конкурсу, працює креативним дизайнером найбільшого бренду і виробника чоловічого одягу Arber.
 
Наталія Скудар — фіналіст 2018, розробила кілька колекцій для власних ТМ LeBoutique (чоловіча, жіноча, дитяча). І продала через маркет-плейс 900 одиниць одягу на 300 тис. грн.
 
Міжнародному конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone вже 5 років. За цей час через NFZ пройшло 3 тис. конкурсантів, було показано 320 колекцій. Подія зібрала 200 Fashion експертів, 100 партнерів і створила 15 Fashion колаборацій.
 
New Fashion Zone є центром розвитку молодих дизайнерів і дає можливість новим учасникам обмінятися досвідом, набути необхідних знань та продемонструвати своє бачення українським і зарубіжним експертам у сфері моди.
 
«Мета платформи New Fahsion Zone — відкривати нові обличчя модної індустрії країни, давати старт у реалізації найсміливіших творчих ідей. Це можливість зайняти своє місце в fashion сфері», — каже Вікторія Пташніченко, керівник Designers Contest New Fashion Zone.
 
Щорічно NFZ додає нові номінації. Це продиктовано тенденціями у світі моди, нішами в індустрії моди для молодих дизайнерів.
 
Наприклад, у 2018 році на конкурсі були номінації Subcultures / одяг для субкультур, Not age — одяг для людей віку 50+, Teenagers — одяг для тінейджерів тощо. Минулого року номінація Not age — одяг для людей віку 50+ отримала головний приз: грант у розмірі 2 тис. у.о. від ЦУМу на розробку капсульної колекції.
 
Призовий фонд NFZ формується щорічно за допомогою партнерів, резидентів платформи, експертів fashion індустрії. Це гранти на розробку і пошиття капсульних колекцій, зйомки lookbooks з професіоналами сфери, навчання в провідних design школах країни тощо.
 
Фінал конкурсу відбудеться 20 вересня.