Донька Мадонни підкорила рекламний бізнес

05.04.2019
Донька Мадонни підкорила рекламний бізнес

Лурдес Леон.

Чимало є історій, коли діти відомих батьків настільки втомлюються бути під прицілами фотокамер або ж, навпаки, перебувати у тіні своїх знаменитих «предків», що шукають прихистку в наркотичному дурмані чи алкогольній нірвані.
 
 
Але є й протилежні приклади: чимало дітей зірок торують батьківську стежину — кінематограф чи сцену — або ж вибирають легший, на перший погляд, шлях — подіум.
 
 
Донька поп-зірки Мадонни обрала для себе саме таку дорогу: ще в 2016 році Лурдес Леон знялася в рекламній кампанії парфумів Pop Стелли Маккартні, а вже наступного року дебютувала на подіумі на Тижні моди в Нью-Йорку, демонструючи колекцію Gypsy Sport.
 
 
Яскрава зовнішність (Лола, як пестливо називають Лурдес, узяла від матері найкраще, проте не стала перефарбовуватись у пергідрольну блондинку, а залишилась жагучою брюнеткою) при незначному, як для моделей, зрості дозволила дівчині конкурувати з довгоногими красунями, тож тепер її кар’єра на злеті.
 
Нещодавно в instagram-профілі Supreme було представлено колекцію для жінок і чоловіків, створену американським streetwear-брендом у співробітництві з відомим французьким Будинком моди Жан Поль Готьє.
 
Серед представлених моделей фігурувала і Лола, показуючи комплект на стику двох стилів — гранж і streetwear: на 22-річній Лурдес був смугастий піджак, червоні брюки з принтом, біла майка і пояс із логотипами брендів.
 
До слова, нещодавно дівчина представляла ще одну компанію — Miu Miu, демонструючи весняно-літню колекцію одягу.