Після завершення стартового в «формульному» сезоні Гран-прі Австралії здивуванню одних і розпачу інших уболівальників не було меж.
Під час зимових тестів одні з найкращих результатів демонстрували боліди «Феррарі», однак у Мельбурні виступ пілотів «Скудерії» завершився повним провалом.
«Просто ми були занадто повільними», — так пояснив причину невдало проведеного уїк-енду перший пілот «Феррарі» Себастьян Феттель, який гонку в Альберт-парку завершив на четвертій позиції.
А його новий колега по команді — молодий Шарль Леклер, який прийшов на зміну досвідченому Кімі Райкконену, фінішував п’ятим.
Незадоволені попередніми здобутками своєї «формульної» команди, власники «Феррарі» на початку нинішнього року звільнили з поста керівника «стайні» Мауріціо Арівабене.
Передаючи «Скудерію» під крило Маттіа Бінотто, «нагорі» вочевидь сподівалися на пожвавлення швидкісних результатів «червоних жеребців». Утім на фініші стартового етапу нового чемпіонату світу «Феррарі» похвалитися нічим.
«У Мельбурні ми побачили катастрофу. У болідів не було потужності, зчеплення з трасою, стабільності — нічого. Навіть провальний 2014 рік починався не так погано», — практично однаково написали італійські ЗМІ.
Вийшло так, що в Австралії «Феррарі» програли не тільки «Мерседесу», з яким у попередньому сезоні італійська «стайня» вела відчайдушну конкуренцію за перемогу в загальному заліку пілотів.
Краще за «Скудерію» в Мельбурні був і болід «Ред булла», котрим кермував талановитий Макс Ферстапен.
Щоправда, після здобутого безстрашним Максом третього місця на Гран-прі Австралії-2019 керівник «биків» Крістіан Хорнер не поспішав із далекоглядними прогнозами.
Зауважимо, що новий сезон «Ред булл» розпочав на нових для себе моторах. Після багаторічної співпраці з «Рено» австрійська команда перейшла на силові установки автогіганта «Хонда».
«Думаю, ще занадто рано говорити про боротьбу за чемпіонський титул. Але подіум у Мельбурні — це відмінне досягнення для «Хонди». Ми пишаємося цим досягненням і дякуємо нашому партнеру за ефективний двигун. Сподіваюся, це стане початком успішного сезону», — заявив Хорнер.
Поки ж «Ред булл» проводить обкатку нового двигуна в бойовому режимі, а «Феррарі» пристосовується до роботи під керівництвом нового керівника, «Мерседес» продовжує тримати чемпіонську марку.
Зробивши в Мельбурні переможний дубль, у німецькій команді яскраво засвідчили командні можливості та потенціал.
Не виключено, що, як і кілька років тому, чемпіонська дуель зможе перетворитися на внутрішньокомандне протистояння двох пілотів найшвидшої в чемпіонаті «стайні».
Тріумфатор австралійського Гран-прі, другий пілот «Мерса» Вальтері Боттас заявив, що це була його найкраща гонка в кар’єрі, а свою перемогу він присвячує Чарлі Уайтінгу — багаторічному гоночному директору «Ф-1», котрий за кілька днів до старту ювілейного, 70-го за ліком, сезону «королівських перегонів» у віці 66 років помер від легеневого тромбу.
Що ж до чинного чемпіона «Ф-1», то в 2019 році Льюїс Хемілтон прагнутиме здобути ще один (шостий за ліком) чемпіонський титул, аби за кількістю переможних сезонів до мінімуму скоротити своє відставання від Короля «Формули-1» Міхаеля Шумахера.