Інцидент між «Україною молодою» та Національною радіокомпанією України, яка минулого тижня припинила озвучення рекламного ролика нашої газети на Першому каналі радіо, знайшов вирішення. Нагадаємо, Національна радіокомпанія в односторонньому порядку розірвала договір з «УМ» стосовно щоденного надання в ефір рекламного повідомлення нашої газети в рамках традиційної осінньої передплатної кампанії. За інформацією «України молодої», до такого дивного вчинку (адже впродовж останнього п'ятиріччя «УМ» 17 разів укладала аналогічні угоди з радіокомпанією і була, отже, давнім і надійним партнером) Національну радіокомпанію України спонукала вказівка держчиновників iз Банкової. Ми, ясна річ, розцінили це адекватно — як грубе втручання державної влади в роботу ЗМІ, як тиск президентських чиновників на газету, відому своїми опозиційними виступами.
Після того, як ця історія набула гласності, відбулися переговори керівництва Національної радіокомпанії та «України молодої» і в підсумку сторони домовилися про поновлення співпраці. Попри неприємний моральний осад, ми, однак, вбачаємо в цьому факті певний позитив: ЗМІ ще мають певну вагу в нашій країні, і влада може іноді й відступитися від жаги грубо тиснути на опозиційну пресу.