Якiсть нижче плiнтуса

28.11.2018
 
Моя скарга полягає в тому, що я вкрай незадоволений доставкою друкованих засобів інформації (зокрема газети «Україна молода», хоча передплачую й інші видання).
 
Робота поштового відділення №212 у м. Київ підлягає нищівній критиці, оскiльки газети доставляють передплатникам нерегулярно.
 
У кращому випадку примірник газети отримаєш наступного дня після випуску, а то й узагалі можуть принести всі газети за цілий тиждень разом.
 
Наприклад, 6 листопада 2018 р. (коли писав цього листа) ще не отримав газети за 2 листопада (тобто у вівторок не отримав ще за п’ятницю). Шановні керівники Укрпошти, зрозумійте, газета, отримана наступного дня, вже не газета, а макулатура.
 
А навіщо мені платити за макулатуру шалені гроші (хоч я й хочу підтримати україномовне видання, яких залишилося не так уже й багато в нашій країні).
 
Нещодавно на запитання журналіста Д. Гордона, що буде з газетами, нардеп Д. Добродомов відповів однозначно: «Вони зникнуть». А я вважаю, що в цьому буде значна провина Укрпошти.
 
В цієї установи амбіцій дуже багато: то підвищують плату за доставку кореспонденції, посилок, періодики, грошових переказів, то відмовляються доставляти пенсії літнім людям тощо, а от якість своїх послуг не покращують — вона так і залишається вкрай незадовільною, як кажуть: нижче плінтуса. 
Володимир ЛИСАК
Київ