Пригадується, як, ідучи вранці на роботу 27 лютого 2017 року, став свідком наслідків руйнації частини столичного Шулявського шляхопроводу. Причинами обвалення мосту стали дія вогню та корозія бетону, як було офіційно заявлено. Невдовзі тему тимчасово закрили, зробивши фактично лише невеличкий косметичний ремонт.
І ось, нарешті, столична влада дозріла: у перші вихідні листопада Шулявський шляхопровід буде знесено.
Про це заявив головний інженер КП «Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва» Олександр Здольник, котрий зазначив, що під час реконструкції шляхопроводу буде розроблено нову схему руху транспорту, а також встановлено нові світлофори. «Звичайно, в перші дні буде пекло на дорогах, але, сподіваємося, недовго.
Зараз розставлятимуть дорожні знаки й нові світлофори для об’їзду транспортом будівельної зони. Переобладнали вже контактну мережу для тролейбусів. Машини поїдуть по вулицях Нестерова, Цедика, Гарматній та Виборзькій», — розповів чиновник.
Уже цими днями біля мосту зносять кіоски, які ще залишилися біля станції метро «Шулявська». Будівельники переносять і розширюють зливову каналізацію, водопровід, телефонні та електрокабелі, додав головний інженер.
Як було заявлено паном Здольником, «питання про знесення повністю відпрацьоване, документи на виході». Під час робіт проспект Перемоги перекриють не повністю, а частково обмежать рух на одній смузі.
Додамо, що 19 травня Департамент містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації обрав проект реконструкції Шулявського шляхопроводу, розробником якого є «Київдормістпроект», вартістю 400 млн. гривень.
За словами мера Києва Віталія Кличка, щоб реалізувати проект, необхідно знести частину корпусу заводу «Більшовик». Він додав, що розв’язку було побудовано в 60-х роках минулого століття, й Шулявський шляхопровід давно потребував реконструкції.
Підготовку до реконструкції Шулявського шляхопроводу розпочали ще 1 травня, i всі роботи, найімовірніше, займуть приблизно 17 місяців.
Нагадаємо, що проект Шулявського шляхопроводу створили архітектор О. В. Ілляшенко, інженери В. С. Коваль, В. А. Кваша та ін, а рух по ньому було відкрито 27 травня 1964 року.
На початку 1980 років шляхопровід було реконструйовано, добудовано заїзди на естакаду з проспекту Перемоги.
А у вересні 2006 року на торговельному майданчику під мостом виникла пожежа. Унаслідок лиха вигоріли одяг і взуття на площі 500 квадратних метрів, також було значно пошкоджено опори шляхопроводу. У квітні 2007 року на цьому ж речовому ринку знову запалало, внаслідок чого шляхопровід було суттєво пошкоджено й він втратив до 30 % несучої здатності.