У Полтаві суд постановив знизити плату за проїзд у громадському транспорті

02.10.2018
У Полтаві суд постановив знизити плату за проїзд у громадському транспорті

Із 1 жовтня в обласному центрі з 5 до 4 гривень подешевшала плата за проїзд у «маршрутках» та автобусах приватних перевізників.
 
 
Перед цим плату за проїзд знизило комунальне підприємство «Полтаваелектроавтотранс», зокрема в тролейбусах із 3 до 2 гривень.
 
 
Секретар Полтавської міської ради Олександр Шамота зазначив, що перевізники виконують рішення суду.
 
 
Нагадаємо, що саме напередодні 2018 року Полтавський міськ­виконком більшістю голосів ухвалив рішення про підвищення тарифу на проїзд у міському громадському транспорті: до 3 гривень у тролейбусах  та 5 гривень в автобусах і маршрутних таксі.
 
Невдовзі ж народний депутат України Сергій Каплін звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовом щодо визнання незаконним цього рішення, оскільки воно ухвалене, мовляв, із низкою процедурних порушень. З аналогічним позовом звернувся й полтавець Олег Плескач. На час розгляду провадження суддя Ігор Шевяков  призупинив згадане рішення міськвиконкому. 
 
Однак перевізники ухвалу суду ігнорували. Начальник КП «Полтаваелектроавтотранс» Євген Зайцев пояснював тоді, що основні причини, які викликали підвищення тарифів на проїзд, — зростання цін на електроенергію та паливно-мастильні матеріали, а ще підприємство збільшило на 40 відсотків фонд заробітної плати.
 
«Наприкінці минулого року Дер­жаудитслужба провела фінансовий аудит діяльності нашого підприємства й дійшла висновку, що  ми перевозимо пасажирів за тарифами, які не відповідають економічним реаліям, — навів іще один аргумент керівник комунального підприємства. — Щодо автобусних перевезень, то для нас навіть 5 гривень — уже не актуальний тариф».
 
Представник перевізників — директор ТОВ «Євробус-Полтава» Михайло Костов — заявив: «Тариф 4 гривні вже давно був збитковим, у зв’язку з чим виникли проблеми на підприємстві. Ви й самі, мабуть, помітили, що великі автобуси тепер курсують містом набагато рідше, натомість на маршрутах їздять в основному автобуси малого класу торговельної марки «РУТА». Таким буде майбутнє Полтави, якщо здійснюватимемо перевезення за збитковими тарифами».
 
А наприкінці вересня стало відомо, що Харківський апеляційний адміністративний суд залишив чинною ухвалу Полтавського окружного адміністративного суду про відміну рішення міськ­виконкому щодо підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті. Цього разу перевізники таки виконали рішення суду.