Кожен мешканець міста, який користується житлово-комунальними послугами, з наступного року зможе уникнути довгих черг та розрахуватися в один клік.
У 2019-му львів’янам обіцяють оновлений електронний кабінет — зручний і з більшою, ніж було до цього часу, кількістю послуг. Удосконалений «Портал мешканця Львова» ЛМР запускає спільно із компанією Mastercard.
У персональному порталі львів’ян будуть інтегровані цифрові гаманці Masterpass — це онлайн-гаманець, що надійно зберігає дані карток різних платіжних систем та дозволяє платити онлайн без необхідності кожного разу вводити дані банківської картки (CVC-2 код, номер картки тощо).
Завдяки цьому додатку містяни зможуть в один клік оплатити адміністративні послуги міської ради.
Львів’яни також гарантовано отримають такі послуги: реєстрація місця проживання, реєстрація фізичної особи підприємця, приватизація, присвоєння поштових адрес, видача довідок, надання дозволів, реєстрація декларацій, можливість онлайн-звернень до посадовців та подальше відслідковування статусу електронних пропозицій і скарг.
«Портал мешканця Львова» таким чином об’єднає понад 250 послуг і сервісів. Завдяки цьому продукту, ЦНАПи будуть розвантажені, оскільки, подати будь-які заяви чи здійснити оплати мешканці зможуть, не визодячи з дому.
Ще перед початком роботи над «Порталом мешканця Львова» було проведено опитування серед жителів міста, ініційоване компанією Mastercard.
Метою опитування було зрозуміти досвід взаємодії львів’ян із міською радою та місцевими органами, а також визначити найбільш затребувані серед мешканців функції для розвитку майбутнього порталу.
Результати показали, що найбільше львів’яни хочуть отримувати адміністративні, медичні та освітні послуги онлайн.
Серед обов’язкових елементів онлайн-порталу респонденти відзначили, у першу чергу, можливість зручної оплати онлайн, тому розробники доклали максимальних зусиль, аби удосконалити платіжну систему.
«У «Порталі мешканця» буде багато послуг і можливостей. Ми попрацювали над входом, він буде надзвичайно простим. Портал стане більш відкритим для мешканців, ніж це було досі, його буде просто і зручно використовувати. Це — абсолютно новий продукт, який відповідає всім запитам сучасної технології», — розповів начальник управління ІТ міської ради Львова Марта Романяк.
Варто зазначити, що користуватися послугами ЛМР, не виходячи з дому, можна з 2015 року, проте система застаріла і вже давно потребувала модернізації.