Перемоги — як духопідйомний еліксир,

05.09.2018
Шановна редакціє, хочу зрозуміти, чому змінилося висвітлення футбольних змагань у Прем’єр-лізі Вашою газетою з початком нового футбольного сезону.
 
Раніше після кожного туру була турнірна таблиця і кожен уболівальник міг бачити зміни.
 
А тепер тільки перелік лідерів, а решта команд? Крім того, раніше повідомлялось про кожний матч: рахунок, автори голів і час їх реалізації, нереалізовані пенальті, вилучення, а також місто, стадіон, кількість глядачів (останні дані дуже важливі, адже 25% команд змагаються без своїх рідних стін у ЧУ — от і «Десна» реконструює свій стадіон, — важливо бачити, як це відображається на їхніх «домашніх» матчах).
 
Можливо, газетна площа дорога, тому й скоротили турнірні таблиці. Але ж можна їх поставити замість фото, які часто не несуть жодної інформації.
 
На фото повинні бути зображення переможців змагань, їхні прізвища. От, скажімо, в одному з номерів було фото нашого «золотого» плавця Михайла Романчука, а також «срібних» синхроністок, які мов би «біжать» по хвилях.
 
Я такого раніше ніколи не бачив і пошкодував, що не дивився змагання із синхронного плавання. Такі фото просто необхідні!
 
Наші магнати загрібають величезні гроші на спорті, на стадіонах. Чому цих даних ніде не оприлюднюють? Нас називають «страна дураков».
 
Це ж не країна винна, а правляча еліта — без совісті і честі, — яка проявляє неймовірну винахідливість, як обдерти свій народ.
 
Один із таких спритників — Рінат Ахметов, який похапав усе, що зміг, — і Київенерго, і Укртелеком, — вигріб, усе що можна, навішав боргів. 
 
Зараз намагаються повернути і комунальне господарство, і Укртелеком у власність держави, але там такий безлад, що дідько ногу зламає. Ось, приміром, у мене з 1 грудня 2017 р. відключено телефон до 30.09.2018. Що відбувається — ніде і ні в кого не можу з’ясувати. Кругом стіна...
 
P.S. Редакція неодноразово писала про неякісну роботу Укртелекому, про численні скарги наших читачів на незадовільне обслуговування менеджерів підприємства і неналежне надання послуг. Хотілося б почути реакцію самого Укртелекому. 
 
Всеволод ЧАМЛАЙ
Київ