«Укртелеком» наймає «фортівців» вибивати неіснуючі борги у пересічних українців

01.08.2018
До редакції «УМ» звернувся житель міста Хмельницького й розповів обурливо-детективну історію, яку йому доводиться переживати завдяки «старанням» ПАТ «Укртелеком». 
 
«Мої сусіди по приватному будинку, коли прокладали собі газ, найняли робітників, які випадково пошкодили, як згодом з’ясувалося, телефонний кабель, — почав схвильовано говорити у слухавку пан В. (він просив не називати його імені). — І після цієї халепи, тільки-но були дощі, телефон та інтернет у мене не працювали. Так я мучився близько року й у грудні 2017 року розірвав договір із «Укртелекомом». Борг, який був на той момент перед зв’язківцями (близько 120 гривень) — сплатив. І думав, що на цьому все!».
 
Але, як виявилося, «все» лише починалося! Наприкінці весни пану В. почали приходити повідомлення, що в нього... борг перед ПАТом — тих же 120 грн. «Боржник», аби не тратити зайвi нерви, ще раз сплатив цю ж суму вже не через інтернет, а через касу, аби була на руках квитанція. Пішов у офіс ПАТ «Укртелеком» — і питання по «боргу», як йому сказали клерки, остаточно було «закрито». 
 
Але... проходить два місяці, й така собі компанія ТОВ «Дебтфорт Україна», присилає СМС пану В. iз «наїздом»: мовляв, даємо вам дві години для сплати боргу, а якщо не послухаєте нашої «поради», то ми приїдемо до вас додому. Завдяки соцмережам наш додзвонювач з’ясував, що ПАТ «Укртелеком» найняло цю колекторську фірму для вибивання боргів. (Додамо, що ця горе-компанія спеціалізується на поверненні боргів i останнім часом вимагає гроші навіть у тих, хто ніколи не мав кредитних зобов’язань перед банками чи іншими фінансовими установами).
 
«Коли приходжу знову з квитанцією до «Укртелекому», — продовжує розповідь «боржник», — i заодно показую СМС їх «партнерів», — мені кажуть, що «ніхто й нічого на вас нікому не передавав, адже ви нам нічого не винні». 
 
Та через пару днів пану В. знову приходить СМС від «Дебтфортівців» зi змістом, аналогічним до першого повідомлення від них. Тут уже «боржник» не витримав, перетелефонував до нахаб-колекторів i пояснив їм iз «гарячими» слівцями, що вони не мають рацiї.
 
Проте невдовзі прийшла вже третя СМС (здогадайтеся, з яким змістом). «Знову дзвоню до «Дебтфорту» й запитую, до яких пір ви мене будете тероризувати, — говорить пан В. — Але тут несподівано на іншому кінці дроту вже мене починають «допитувати»: коли і в якому місці я купив... свій номер телефону. І називають якусь даму зі Сміли, яку я «повинен» знати. Кажу опонентам, що в тих краях ні родичів, ні знайомих немає! Але їх то мало цікавило, зате заявили, що ця «ікс-жінка» має борг перед «Укртелекомом». Оторопів i кажу: «А яке я відношення до цього маю!?»
 
Їх відповідь приголомшила мене остаточно: «А ваш телефон є в базі «Укртелекому...» 
 
То що ж виходить: усі, хто є в базі даних «зв’язківців», — боржники, й подібні «горе-колектори» мають право надсилати СМС із безпідставними вимогами й по­грозами? І це вже попахує рекетом 1990-х років.
 
Виникає запитання: що це за методи роботи «шановного» ПАТ «Укртелеком»? Додамо, що всі скриншоти СМС-«переговорів» із «колекторами» наш додзвонювач iз Хмельницького має і в разі потреби може представити в правоохоронні органи.