Немов у калейдоскопі картинка змінюється прізвище лідера в цьогорічному сезоні «Формули-1». Чинний чемпіон світу Льюїс Хемілтон iз «Мерседеса» та його головний конкурент — Себастьян Феттель на «Феррарі» від самого початку ЧС-2018 ведуть запеклу боротьбу за чільну позицію в загальному заліку пілотів.
Кожен із двох претендентів на перемогу в нинішньому сезоні у своєму активі має по чотири чемпіонські титули, відтак у разі свого тріумфу наприкінці поточного року хтось із них — Хемілтон або Феттель — стане найтитулованішим гонщиком серед когорти діючих пілотів «королівської» серії.
В окремі моменти може здатися, що «Мерседес», який у попередні роки мав величезну перевагу над конкурентами, в нинішньому чемпіонаті вирішив пограти з опонентами в «кішки-мишки». Адже щойно представник «Феррарі» виходить у лідери загального заліку пілотів, перший пілот «Мерса» Хемілтон iз легкістю досвідченого майстра ставить на місце свого наполегливого конкурента.
Утім далеко не все так однозначно. Зовсім не в тих умовах нині перебуває «Мерседес», аби дозволити собі таку легковажність. У Кубку конструкторів-2018 перевага німецької стайні над італійською «Скудерією» виглядає більш ніж скромно, відтак передумов для тотального домінування в нинішньому пелетоні в переможців чотирьох попередніх сезонів просто немає, а слова керівника «Мерседеса» Тотто Вольфа про те, що їхній болід програє «Феррарі» на прямих 0,5 секунди — аж ніяк не позбавлені сенсу.
Утім здається, що головна проблема «Мерседеса» в нинішньому сезоні — відсутність технічної стабільності у їхніх болідів, через що Хемілтону не завжди вдавалося досягати бажаного. Його сльози після фінішу домашнього Гран-прі Великої Британії, на котрому він фінішував пiсля Феттеля, довго перебували в центрі уваги «формулічної» спільноти.
Без сумніву, не забув про них і сам британець, який виграв дві наступні після домашнього фіаско гонки. Спочатку він ошелешив публіку на Хокенхайм-ринзі, де, скориставшись вильотом iз траси Феттеля, відсвяткував тріумф, хоча й розпочав перегони з 14-го місця. А минулої неділі знову довів свою перевагу над конкурентом в Угорщині, вигравши й дощову кваліфікацію, й спекотну гонку. «Ми заслужили такий результат, оскільки працюємо краще за «Феррарі», — наголосив Хемілтон. Натомість німецький пілот «Феррарі» скаржився на те, що в суботу на мокрій кваліфікаційній трасі на «Хунгароринзі» його боліду не вистачило потужності. У підсумку — четверте місце в кваліфікації й друге в гонці. Відтак на літні канікули саме Хемілтон пішов у ролі лідера особистого заліку, маючи 24-очкову перевагу над Феттеля.
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 12-й етап. Гран-прі Угорщини. Залікова десятка: 1. Хемілтон («Мерседес») — 1:37.16,427. 2. Феттель — відставання 17,123 сек. 3. Райкконен (обидва — «Феррар») — +20,101. 4. Рікк’ярдо («Ред булл») — +46,419. 5. Боттас («Мерседес») — +50,000. 6. Гаслі («Торо россо») — +1.13,273. 7. Магнуссен («Хаас»). 8. Алонсо («Макларен»). 9. Сайнс («Рено»). 10. Грожан («Хаас») — + 1 коло.
Особистий залік. 1. Хемілтон — 213.
2. Феттель — 189. 3. Райкконен — 146. 4. Боттас — 132. 5. Рікк’ярдо — 118. 6. Ферстаппен («Ред булл») — 105. 7. Хюлькенберг («Рено») — 52. 8. Магнуссен — 45. 9. Алонсо — 44. 10. Перес («Форс Індія») — 30...
Кубок конструкторів: 1. «Мерседес» — 345. 2. «Феррарі» — 335. 3. «Ред булл» — 223.
4. «Рено» — 82. 5. «Хаас» — 66. 6. «Форс Індія» — 59. 7. «Макларен» — 52. 8. «Торо россо» — 28. 9. «Заубер» — 18. 10. «Уїльямс» — 4.