Нещодавно кияни і гості столиці могли спостерігати дивну картинку: перед будинком Міністерства закордонних справ України (на хвилиночку!), сидячи на дивані, крутиться на ньому посеред площі дивна дівчина з чудернацькою зачіскою і в такому ж чудернацькому вбранні.
Ще більший подив у «знавців» викликало те, що ця панянка — цьогорічна переможниця «Євробачення», яке пройшло в Лісабоні, Нета Барзілай з Ізраїлю.
Про це вона зробила запис на своїй сторінці у «Фейсбуці» й виклала кадри з кліпу та опублікувала тізер нового відео.
«Серед усієї цієї метушні я забула поділитися з вами тим, над чим ми майже місяць працювали. Разом із моєю командою ми добросовісно трудилися, щоб це стало кращим комерційним продуктом для Netflix. Дякую вам усім», — підписала тізер співачка.
Знавці інтернетконтенту добре знають цю каліфорнійську компанію, засновану Рідом Хастінгсом та Марком Рендольфом, адже вона — постачальник фільмів і серіалів на основі потокового мультимедіа.
Заснована ще в 1997 р., Netflix із 2013 р. стала виробляти і власний продукт. Так, уже в 2016 р. на її «рахунку» було понад 126 оригінальних серіалів та фільмів, а це значно більше, ніж може собі дозволити випустити будь-який мережевий чи кабельний канал Штатів.
Станом на початок цього року серед її передплатників нараховувалось понад 117 млн. осіб по всьому світу (причому жителі США — менше половини з них). І це не дивно, адже серед «власного продукту» компанії — і такі кінохіти, як серіал «Картковий будиночок» (у 2013 р. компанію висунули на премію «Еммі» в 14 номінаціях, із яких 9 виграв цей серіал) та «Оранжевий — хіт сезону».
Що ж, у «непогану компанію» потрапила Нета. Шкода лише, що Київ у калейдоскопі кадрів цього рекламного відео змигнув кометою.
Проте останнім часом проглядається приємна для нас тенденція, що іноземні кінематографісти, музиканти обирають для локацій своїх продуктів краєвиди нашої, без сумніву, мальовничої Батьківщини.