Комунальники пропонують ввести плату за в’їзд у центр Києва

22.06.2018
Нині авто, які є «не розкішшю, а засобом пересування», стали для великих міст проблемою.
 
І Київ — не виняток, адже наразі в ньому зареєстровано понад 900 тисяч автомобілів, із них 767 тисяч — легкові.
 
А додайте ще «гостей» з інших регіонів України й населених пунктів Київської області: у місто щодня вранці в’їжджає близько 100 тисяч автомобілів, із яких близько 70 тисяч легковиків.
 
І більшість із них їде через центральну частину Києва у зв’язку з недостатньою кількістю об’їзних магістралей.
 
Аби хоч якось «розрулити» ситуацію, у комунальному об’єднанні «Київгенплан» пропонують вирішити проблему парковок у столиці введенням оплати за в’їзд у центральне ядро міста, а також будівництвом перехоплюючих паркінгів на околицях.
 
Окрім того, з метою вирішення проблеми з парковками була розроблена «Схема розміщення гаражів та автостоянок у Києві», котра передбачає звільнення проїжджих частин вулиць від стоянок автотранспорту, зменшення кількості в’їжджаючих машин, розрахунок місць під перехоплюючі паркінги, обмеження в’їзду автомобілів у центральну частину міста, забезпечення населення Києва необхідними розрахунково-нормативними парко-місцями.
 
За розрахунками «Київгенплану», 10% легкових автомобілів (а це близько 7 тисяч машино-місць) можливо «перехопити» на в’їздах у місто.
 
Для обмеження в’їзду в центральну частину Києва також передбачається розміщення перехоплюючих паркінгів на кордоні центрального ядра.
 
На думку фахівців Інституту Генплану, все це змусить частину населення пересісти на громадський транспорт.
 
Ще пропонується обмежити будівництво паркінгів, встановити тарифи на парковку з індексом збільшення на центральну зону, а також поступово ввести платний в’їзд у центральне ядро міста.
 
Також вирішенню проблеми з транспортом у Києві сприятиме завершення будівництва Подільського мостового переходу, будівництво правобережних підходів до Подільського та Дарницького мостових переходів через Дніпро.
 
Варто додати, що з 27 вересня 2018 року набуде чинності закон про реформування сфери паркування транспортних засобів, зміну правил паркування та евакуації.