У громадському транспорті Львова пасажирам не вистачає близько 25 тисяч місць.
Про це під час прес-конференції повідомив заступник директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури з питань транспорту Андрій Білий.
«Найбільший пік навантаження на громадський транспорт припадає з 8.00 до 9.00. Так, о пів на восьму ви ще можете легко сісти в автобус, а ось о пів на дев’яту — це вже майже неможливо. Це дуже чітко прослідковується по всіх напрямках», — поділився спостереженнями чиновник.
Таким чином, як наголосив посадовець, з 7.00 до 10.00. необхідно перевезти 150 тисяч пасажирів. Щоб забезпечити нормальну провізну здатність, треба збільшити кількість громадського транспорту.
За даними Львівської міської ради, зараз у місті курсує 631 одиниця громадського транспорту: 75 трамваїв, 56 тролейбусів, 410 «маршруток» та 90 великих автобусів.
У 2018 році місто закупить 100 автобусів, 50 трамваїв і 40 тролейбусів. До кінця цього літа мають також придбати 30 трамваїв.
Містяни вже давно готові назавжди розпрощатися з маршрутними таксі. Ще в січні цього року вони збирали підписи з вимогою відмовитись від малогабаритних автобусів — так званих «маршруток» — і прагнуть у майбутньому остаточно пересісти на альтернативний транспорт: великі автобуси, трамваї й тролейбуси.
У петиції також зазначено, що позбутися «маршруток» у Львові можна впродовж лише двох років. Проте у Львівській міській раді заявили, що виконати такий об’єм роботи за короткий період часу неможливо.
Ініціювала збір підписів львів’янка Анна Меленчук. Аби зробити проїзд комфортнішим, вона пропонує послуговуватись електротранспортом і великими комфортабельними автобусами, встановити в громадському транспорті пандуси й обладнати спеціальні місця для людей з інвалідністю, а також розставити повсюди електронні табло, які показуватимуть час прибуття тран
спорту.
Привиди минулого у вигляді старих бусів абсолютно не відповідають потребам суспільства.
Їздити у такому «металобрухті» не лише не комфортно, а й небезпечно для здоров’я як пасажирів (згадайте кількість страхітливих аварій), так і пішоходів (старі авто забруднюють повітря шкідливими викидами).
Тому першочергове завдання — це відмова від двигунів внутрішнього згоряння і перехід на екологічно чистий і зручний транспорт.
Львів здатен доволі швидко адаптуватися до європейських практик, тому є надія, що найближчим часом тут таки буде покінчено із залишками
«лихих 90-х».
Допоки триває боротьба за скасування «маршруток», несподівано інша ініціативна група пропонує запровадити «маршрутки»... без місць для сидіння. Відповідну петицію зареєстрував громадянин Чернишов Павло Сергійович на сайті Єдиної системи місцевих петицій.
Метою проекту є скасування загальних місць для сидіння в громадському транспорті Львова, окрім декількох — для водія та місць для окремої соціальної групи (кондуктор чи пасажири з дітьми та люди з інвалідністю).