Взуття на високих підборах відходить у минуле разом із жіночними сукнями. Принаймні такий висновок напрошується з результатів дослідження, проведеного американською маркетинговою компанією NPD Group’s Retail Tracking Service.
Так, маркетологи з’ясували, що в 2017 році продажі туфель упали на 11 відсотків, водночас продажі кросівок підскочили аж на 37 відсотків. А вже цієї весни тенденція ще більше укріпила свої позиції: кросівки потрапили до переліку товарів, який продають найчастіше.
Висновок очевидний: сучасні жінки надають перевагу зручному взуттю на пласкій підошві, а не туфлям на високих підборах, повідомляє CNBС.
«Потреба в комфорті стає першочерговою для споживача, адже всі дуже зайняті і постійно перебувають у русі. Бренди, які спеціалізуються на зручному взутті, зараз набагато успішніші, бо комфорт — це те, що хочуть жінки різного віку», — прокоментувала результати дослідження виконавчий директор NPD Бет Голдштейн.
Що ж, стрімкий темп життя, у якому треба багато рухатися і скрізь встигати, не залишає жодних шансів шпилькам і високим підборам. Але, дівчата, в погоні за зручністю все ж не забувайте, що казковий принц знайшов і впізнав свою Попелюшку саме за кришталевою туфелькою...