Відкритий лист Прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману

18.04.2018
Шановний Володимире Борисовичу! Пише Вам пенсіонер із Тернополя. Я знаю, що Кабінет Міністрів наводить порядок в Укртелекомі.
 
Ціна на послуги цього оператора за останні роки зросли майже втричі. Але є ще один недолік в Укртелекомі.
 
Десь зо два роки тому заявки на ремонт радіоточок і стаціонарних телефонів передали централізовано в Київ.
 
І коли є пошкодження телефону чи радіоточки, то додзвонитися в Київ дуже важко не тільки пенсіонерам, а навіть і молодим. Це дуже великий бюрократизм.
 
Наприклад, 29 березня я пішов в обласний офіс Укртелекому, щоб додзвонитися про пошкодження радіоточки.
 
Півгодини тримав слухавку, а лінія на Київ була постійно зайнята і мені відповідали: зачекайте 3 хвилини, зачекайте 2 хвилини, почекайте ще… Потратив час на дорогу, потім на телефонне очікування — і все дарма.
 
Прошу вас навести порядок у цьому відомстві і передати прийом заявок на ремонт радіоточок і телефонів в обласні відділення Укртелекому, бо ми справно платимо абонентську плату, а сидимо без нормального радіо- і телефонного зв’язку, бо ремонтники — у Тернополі, а заявки оформляє Київ. 
 
Ігор ОЛЕЩУК
Тернопіль