Після двох перемог «Феррарі» третій Гран-прі Китаю чемпіонату виграв гонщик «Ред булл»

17.04.2018
Після двох перемог «Феррарі» третій Гран-прі Китаю чемпіонату виграв гонщик «Ред булл»

Команда «Ред булл» святкує несподівану перемогу свого гонщика на Гран-прі Китаю. (Фото з сайта formulaspy.com.)

На прес-конференції після Гран-прі Бахрейну лідер ЧС-2018 Себастьян Феттель активно допомагав своєму колезі по «формулічному» цеху Льюїсу Хемілтону відбивати нападки окремих представників ЗМІ, котрим не сподобалися різкі слова чинного чемпіона світу, котрі він під час гонки в радіоефірі адресував молодому гонщику «Ред булл» Максу Ферстаппену, котрий занадто агресивно намагався обігнати на трасі іменитого британця.

 

А вже на Гран-прі Китаю Феттель сам був змушений «відгрібати» від амбітного 20-річного голландця — сина відомого автогонщика Йоса Ферстаппена.

 
В одному з поворотів Макс занадто жваво взявся обходити лідера «Феррарі», що в підсумку завершилося подвійним розворотом їхніх болідів.
 
І хоча обидва гонщики продовжили перегони, контакт з агресивним «Ред буллом» для Феттеля обернувся втратою кількох позицій і, що найважливіше, позбавленням можливості поборотися за місце на подіумі.
 
Що цікаво, у гонку Себастьян вирушив з першого стартового поля, на перших метрах дистанції вигравши право вести пелотон у свого колеги по «Скудерії» Кімі Райкконена, котрий завершив кваліфікацію з другим часом.
 
Здавалося, що з подвійним кваліфікаційним успіхом «Феррарі» з легкістю зможе довести до перемоги в гонці одного зі своїх пілотів, утім, у підсумку, лише одному пілоту «Скудерії» — та й то з великими труднощами, — вдалося піднятися на п’єдестал, замкнувши призову трійку Гран-прі Китаю.
 
Як відзначив фінський гонщик «Феррарі», потрапити в призи йому допомогла машина безпеки, котра в першій частині гонки з’явилася на трасі. Феттелю ж «сефеті кар» жодних дивідендів не приніс.
 
А от для пілотів «Ред булл», особливо — для Даніеля Рікк’ярдо, його виїзд на трасу став доленосним.
 
Змінивши під машиною безпеки зношений комплект шин, після рестарту австралійський пілот «биків» дуже швидко почав підніматися «вгору» й зрештою піднявся з шостого (стартового) на перше (фінішне) місце. «Несподівана перемога», — зізнався на подіумі Рікк’ярдо й зробив ковток шампанського зі свого черевика.
 
Водночас для іншого, вищезгаданого пілота «Ред булла» гонка завершилася 10-секундним штрафом за аварію з Феттелем.
 
«Це моя помилка», — визнав після гонки Ферстаппен, не забарившись iз вибаченнями на адресу підрізаного (а по суті, вибитого) ним пілота «Феррарі», котрий завершив перегони лише восьмим.
 
«Навряд чи Макс хотів зіпсувати й мені, й собі гонку. Але він припустився помилки, хоча загалом нам обом пощастило, що ми змогли дістатися фінішу», — підсумував не надто вдалий для себе китайський «уїк-енд».
 
Утім після трьох етапів лідерство в загальному заліку пілотів залишилося за Феттелем, хоча його перевага над Хемілтоном і скоротилася.
 
Попри своє наближення до лідера протоколу пілотів та вихід «Мерса» в лідери Кубка конструкторів, чинний чемпіон світу каже, що його болід по­требує серйозного поліпшення, а Гран-прі Китаю, котрий Льюїс завершив на четвертому місці, був близьким до катастрофи. 
 

ТАБЛО

Чемпіонат світу. 3-й етап. Гран-прі Китаю. Залікова десятка: 
1. Рікк’ярдо («Ред булл») — 1:35.36,380. 2. Боттас («Мерседес») — відставання 8,894 сек. 3. Райкконен («Феррері») — +6,637. 4. Хемілтон («Мерседес») — +10.436. 5. Ферстаппен («Ред булл») — +16,985. 6. Хюлькенберг («Рено») — +21,052. 7. Алонсо («Макларен») — +30,639. 8. Феттель («Феррарі») — +35,263. 9. Сайнс («Рено») — +35,763. 10. Магнуссен («Хаас») — +39,594.
Особистий залік: 1. Феттель — 54. 2. Хемілтон — 45. 3. Боттас — 40. 4. Рікк’ярдо — 37. 4. Райкконен — 30. 4. Алонсо — 22. 6. Хюлькенберг — 22. 8. Ферстаппен — 18...9. Гаслі — 12. 9. Магнуссен — 11. 
Кубок конструкторiв: 1. «Мерседес» — 85. 2. «Феррарі» — 84. 3. «Ред булл» — 55. 4. «Макларен» — 28. 5. «Рено» — 25. 6. «Торо россо» — 12. 7. «Хаас» — 11. 8. «Заубер» — 2. 9. «Форс Індія» — 1.