Найбільша міжнародна виставка органічного виробництва традиційно проходить в німецькому Нюрнбергу.
Вона щороку збирає близько 50 тисяч відвідувачів.
Цьогоріч у секторі України значно побільшало компаній, які пропонують не тільки сировину, а й перероблену продукцію.
«У виробників органічної продукції з’явилося чітке розуміння, що високотехнологічні підприємства мають значну перевагу — як в Україні, так і на міжнародному ринку. Відтак компанії акцентують увагу не лише на екологічності виробництва, а й на оптимізації інфраструктури, використанні сучасного обладнання та ефективній логістиці», — каже менеджер проектів Інформаційного центру «Зелене досьє» Катерина Шор.
Національний павільйон України на Міжнародній виставці органічних харчових продуктів БіоФах з’явиться вже вп’яте.
«Цього року Україна представить не лише рекордну кількість учасників, а й найбільшу частку, порівняно з попередніми роками, органічних підприємств-переробників. Учасники виставки демонструють тенденцію на зміщення акценту з сировини на переробку, а також на розширення асортименту. Якщо раніше майже всі учасники національного павільйону України були виробниками зернових, то тепер iз двадцяти компаній, що представлені на БіоФах у рамках павільйону, четверо — ягідники, троє — виробники олійних культур, є також виробник томатної пасти, виробник чаїв та дев’ять виробників зернових, частина з яких також пропонує перероблену продукцію», — зазначає Сергій Галашевський, директор органу сертифікації Органік Стандарт.
Цього року Україну на офіційному державному рівні представлятиме заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева; вона візьме участь в офіційній церемонії відкриття 29-ї Міжнародної виставки органічних харчових продуктів БіоФах 2018 та виступить на двох заходах — Конференції для країн Центральної і Східної Європи та на Українському форумі.
На традиційному Аперо в павільйоні України зможете скуштувати українські страви.
За п’ять років участі України в БіоФах площа павільйону збільшилася з сiмдесяти квадратних метрів у 2014 році до ста тридцяти у 2018-му. Також більш ніж удвічі зросла кількість компаній-експонентів.
Національний павільйон України за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України та за фінансової допомоги міжнародних організацій і проектів організовує консорціум трьох ключових учасників органічного ринку України: консультаційного органу з органічного виробництва «КьюС», сертифікаційного органу «Органік Стандарт» та екологічної організації «Інформаційний центр «Зелене досьє». У рамках виставки заплановано Український форум.