Пам’ятаєте анекдот? Призначили Петра завскладом.
Через півроку приходять до нього і питають, чому він не приходить отримувати зарплату.
Той щиро дивується: «А що, тут іще й зарплату платять?».
Приблизно такою може бути реакція на вакансію, яку оголосила одна туристична компанія.
Фірма шукала людину, яка погодиться протягом трьох місяців об’їхати дванадцять люксових курортів світу і розповісти про свої враження.
Причому з собою можна було взяти свого хлопця чи чоловіка, а на «кишенькові витрати» фірма додатково давала 40 тисяч доларів.
Не дивно, що на конкурс подали заявки аж 17 тисяч претендентів, повідомляє Daily Mail. У результаті посада «курортного дегустатора» дісталася австралійській блогерці Сорель Амор.
Дівчина, окрім того, що любить подорожувати і є професійним фотографом, має ще й більше ста тисяч підписників в Instagram, де вона регулярно розміщувала звіти своєї «дегустації» та екзотичні фото з різних куточків планети.
За висновками тримісячної «роботи» Сорель, найбільше враження на неї справили замок у Шотландії, курорти на Багамах, Балі і в Хорватії, а також у Марокко, на островах Фіджі, в Іспанії, Коста-Ріці і Китаї.
При цьому дівчина та її хлопець зупинялися лише в найкращих місцевих готелях.
Судячи з того, що фото красуні-блогерки отримували від 5 до 11 тисяч «лайків», фірма мала би бути задоволеною своїм вибором, адже багато хто після цього й собі вирішував побувати в тих місцинах.
А нам доводиться констатувати: нині для того, щоб отримати гарну роботу, бути розумним, мати освіту і досвід не так важливо.
Набагато важливіше — мати популярність у соцмережах і велику кількість підписників. І якшо раніше діти мріяли стати космонавтами, то нині навіть першокласники, які мають смартфон, мріють стати блогерами. Се ля ві, як кажуть французи.