Українськими продуктами зацікавились найбільші торговельні мережі Америки

01.11.2017
Соки прямого віджиму, мед преміум-сегменту, кондитерські вироби, пиво, соняшникова олія, кетчупи, соуси та чимало іншої продукції зацікавило представників американських торгових мереж і дистриб’юторів під час саміту українських брендів.
 
Він проходив у жовтні в Посольстві України у США в рамках FMI PrivateBrands DC Summit.
 
З української сторони учасниками ділової презентації (UkrainianBrands D.C.Summit) стали в першу чергу виробники продуктів харчування.
 
Серед них — імениті «Чумак», «Житомирські ласощі», АВК та менш розрекламовані постачальники меду і соняшникової олії.
 
Вони провели доволі результативні переговори з представниками продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі — членами торговельної асоціації Food Marketing Institute (FMI).
 
В результаті проведених зустрічей і переговорів UkrainianBrands D.C. Summit став ефективним майданчиком для встановлення ділових контактів між вітчизняними виробниками продуктів харчування і представниками продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі — членами торговельної асоціації FMI.
 
Посланці вітчизняних компаній також узяли участь у щорічному заході, який організовується для виробників харчової продукції з різних країн світу і представників американських продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі.
 
Нинішній саміт був присвячений в тому числі й розширенню співпраці американських торговельних мереж саме з українськими виробниками.
 
Програма заходу включала навчальну складову та знайомила, як функціонують американські торгові мережі різного типу.
 
Предметні розмови у представників українського бізнесу відбулися з уповноваженими особами від Federatedgroup, що надає повний комплект рішень для приватних торгових марок, HY-VEE (мережа супермаркетів, із 240 магазинів), AssociatedWholesaleGrocers (найбільший дистриб’ютор бакалійних товарів у роздрібних мережах США, що обслуговує майже чотири тисячі магазинів у 30 штатах).
 
«Під час саміту між українськими підприємствами і двома американськими мережами пройшли конкретні переговори, які вже найближчим часом трансформуються в підписані контракти», — зазначає посол України в США Валерій Чалий.
 
Українські виробники також відвідали сусідню Канаду, де в Торонто провели переговори ще й з представниками канадських торговельних мереж Walmart і Metro.
 
Резюмуючи результати саміту, віце-президент FMI Даг Бейкер високо оцінив потенціал української продукції на американському ринку.
 
За його словами, бізнесмени двох країн отримали всі можливості для налагодження поставок української продукції у США.