«Київавтодор» анонсує завершення наймасштабніших проектів до початку зими

27.10.2017
«Київавтодор» анонсує завершення наймасштабніших проектів до початку зими

Цьогорічні масштабні роботи на столичних шляхах здійснюються під керівництвом гендиректора «Київавтодору» Олександра Густєлєва.

Ремонти на київських вулицях за останній час стали справжньою візиткою нашого міста.
 
 
Ремонти хоча і вносять певний дискомфорт у життя водіїв, але натомість дають нам можливiсть їздити рівними дорогами, без ям і вибоїн. 
 
 
Професійне свято — День автомобіліста і  автодорожника, яке відзначається 29 жовтня, комунальна корпорація  «Київавтодор» зустрічає у прискореному робочому ритмі.
 
 
І якщо донедавна виробничі підрозділи столичних дорожників «усього лише» працювали в режимі «24 години вна добу і 7 днів на тиждень», то сьогодні вони роблять усе те саме, але, зважаючи на прогнози синоптиків, прискорили темпи виконання робіт.
 
 
При цьому, як зазначають самі дорожники, визначальним показником залишається якість робіт. 
 
До дня професiйного свята автодорівці мають встигнути завершити роботи на столичній вулиці Льва Толстого: на ділянці від Володимирської до Великої Васильківської.
 
Тривають роботи на Набережному шосе, де вкладають верхній шар дорожнього полотна.
 
Враховуючи інтенсивність руху на цій дорозі, яка є головним шляхопроводом на старовинний Поділ та далі, на Петрівку й Оболонь, працівники «Київавтодору» верхній шар покриття вирішили зробити із полімерасфальтобетону.      
   
На Одеському шляхопроводі встановлюють сучасну огорожу Vario Guard, перильні загоро­дження на сходах тощо.
 
Працівники «Київавтодору» поспішають відремонтувати Парковий пішохідний міст, стелять нижній шар на черговій ділянці вулиці Олени Теліги. 
 
Корпорація також активно впроваджує власні інновації. Наприклад, на перехресті вулиць Богдана Хмельницького та Леонтовича облаштували пішохідний перехід із використанням ФЕМів червоно-білого кольору.
 
До такої ідеї дорожників наштовхнули фізичні характеристики бруківки, оскільки на ній погано тримається фарба або пластик, як наслідок, дорожня розмітка пішохідного переходу швидко зношується.
 
Тож задля безпеки пішоходів під час перетину проїжджої частини, автодорівці влаштували «зебру» з червоно-білих ФЕМів, виготовлених із бетону підвищеної міцності.
 
Завдяки спеціальним технологіям на покритті забезпечено шорсткість, яка відповідає вимогам стандартів з безпеки руху.
 
Зараз тривають роботи з влаштування аналогічних переходів на вулицях Архітектора Городецького та  Прорізній.