Дорогі пости: як голлівудські зірки заробляють на своїх сторінках у соцмережах

25.10.2017
Дорогі пости: як голлівудські зірки заробляють на своїх сторінках у соцмережах

«Рекордне» фото Бейонсе з її двійнею.

Не секрет, що багато хто в житті обирає собі кумира і прагне бути на нього схожим.
 
 
Завдяки соцмережам ми маємо змогу стежити ледь не за кожним кроком улюблених артистів, реаліті-зірок та політиків. І вони, якщо бути відвертими, всіляко цим користуються.
 
 
Зокрема, відомі фірми звертаються час від часу до зірок із проханням сказати на своїй сторінці в соцмережі кілька гарних слів про їхній товар.
 
 
Звісно, не за так, а за гроші. І чим більше на сторінці підписників, тим дорожче коштують такі «послуги».
 
 
Наприклад, співачка Селена Гомес, яка має найбільше фоловерів у Instagram — понад 128 мільйонів — може просити за один пост до 550 тисяч доларів.
 
Непогано користується своєю популярністю і Кім Кардаш’ян, у якої більше 100 мільйонів фоловерів — її «слово» коштує 500 тисяч доларів.
 
Замикає рейтинг, складений на основі SEO-аналізу рейтингу Instagram Rich List, футболіст Кріштіану Роналду, який зі своїми 104 мільйонами фанів може претендувати на 400 тисяч доларів за пост.
 
Останнім часом зміцнилися позиції і співачки Бейонсе — за кількістю підписників сторінки в  Instagram вона посідає лише п’яте місце, зате побила вже два рекорди соцмережі — її перше «вагітне» фото на сьогодні зібрало більше 11 мільйонів «лайків», а фото з новонародженими Сером Картером та Румі — більше 10 мільйонів.
 
Активно відреагували користувачі соцмереж і на пост співачки Аріани Гранде після теракту в Манчестері по закінченні її концерту.
 
Серед «володарів дум і сердець» в інтернеті називають також імена співаків Джастіна Бібера, Тейлор Свіфт, Кеті Пері, Ріанни, моделей Кендалл і Кайлі Дженнер, Белли  Хадід, а також американських президентів Барака Обами та Дональда Трампа.
 
Щодо українських «лідерів громадської думки», то їм, кажуть, проплачують у соцмережах переважно замовні пости політичного характеру.
 
Але що вдієш: у нас політика — той самий бізнес, до того ж, надзвичайно успішний. Але це вже зовсім інша історія.