Коли на старті нинішнього сезону перший пілот «Феррарі» Себастьян Феттель виграв дві з трьох гонок, подумалося, що в «королівських перегонах» нарешті завершується домінування «Мерседеса».
Але, не маючи достатньої підтримки від свого напарника по команді Кімі Райкконена, дуже швидко стало зрозуміло, що одних лише старань Себа для припинення домінування «Мерса» буде замало.
Коли ж після літніх канікул «Феррарі» припинило прогресувати, сумнівів, що «Скудерія» припиняє боротьбу за Кубок конструкторів, а водночас і втрачає хороший шанс на виграш своїм головним пілотом чемпіонського титулу, не залишилося.
Від часу поновлення чемпіонату-2017 пілоти «Ф-1» проїхали шість етапів. І лише на одному з цих гран-прі перемогу відсвяткував не британець Льюїс Хемілтон.
Загалом, у другій половині сезону домінування «Мерседеса» над конкурентами набуло тотального характеру. Як наслідок, достроковий виграш четвертого поспіль Кубка конструкторів.
Вітання з нагоди свого тріумфу в командному заліку 2017 року представники «Мерса» почали приймати після завершення Гран-прі США, де їхній перший пілот відсвяткував дев’яту перемогу в сезоні.
При цьому Хемілтон іще на крок став ближчим до свого четвертого індивідуального титулу чемпіона світу.
Його ж головний конкурент у боротьбі за чільну позицію в індивідуальному заліку пілотів — Феттель — в Остіні нарешті піднявся на п’єдестал.
Після трьох провальних етапів Себастьян знову опонував британцеві, проте піднятися на Гран-прі США вище другого місця таки не зміг.
«Справа тут не в стратегії. Перемагає той, хто демонструє вищу швидкість», — підбив підсумок гонки в Остіні Феттель.
На її старті німцеві вдався хороший маневр і на певний час у нього за спиною опинився володар «поул-позишн» — переможець кваліфікації — Хемілтон.
Але, як наголосив Себ, утримати лідерство йому не дозволив болід. Занадто вже швидкий «Мерседес».
Особливо зростає продуктивність «срібних стріл» після літніх канікул, що вже можна вважати фішкою німецької стайні.
«Швидким болід робить уся команда. Наші співробітники працювали фантастично — 24 години 7 днів на тиждень. Вони багато чим пожертвували — я ними пишаюся», — підкреслив керівник «Мерса» Тотто Вольфф.
Щодо можливого персонального тріумфу свого гонщика, то Вольфф радить не поспішати: «Доки у Феттеля існують математичні шанси на перемогу, боротьба буде продовжуватися».
Утім можливості німця завадити Хемілтону порівнятися з собою за кількістю чемпіонських титулів лежать абсолютно в теоретичній площині.
Як наголошує очільник «Мерседеса», перший пілот його команди демонструє (особливо в другій частині сезону) безпомилкове водіння, тож уже найближчим часом на одному iз заключних етапів — у Мексиці, Бразилії чи, пiд кінець, в ОАЕ — Хемілтон зможе оформити четверте в кар’єрі чемпіонство.
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 17-й етап. Гран-прі США. 1. Хемілтон («Мерседес») — 1:33.50,993. 2. Феттель — відставання 10,143 сек. 3. Райкконен (обидва — «Феррарі») — +15,779. 4. Ферстаппен («Ред булл») — +16,768. 5. Боттас («Мерседес») — +34,967. 6. Окон («Форс Індія») — +1.30,980. 7. Сайнс («Рено») — +1.32,944. 8. Перес («Форс Індія»). 9. Масса («Уїльямс»). 10. Квят («Торо россо») — 1 коло.
Загальний залік. 1. Хемілтон — 331 очко. 2. Феттель — 265. 3. Боттас — 244. 4. Рікк’ярдо («Ред булл») — 192. 5. Райкконен — 163. 6. Ферстаппен — 123. 7. Перес — 86. 8. Окон — 73. 9. Сайнс — 54. 10. Масса («Уїльямс») — 36...
Кубок конструкторів. 1. «Мерседес» — 575 очок. 2. «Феррарі» — 428. 3. «Ред булл» — 315. 4. «Форс Індія» — 159. 5. «Уїльямс» — 68. 6. «Торо россо» — 53. 7. «Рено» — 48. 8. «Хаас» — 43. 9. «Макларен» — 23. 10. «Заубер» — 5.