Найоригінальніші рекламні ролики 2017 року, які підкорили журі Міжнародного фестивалю креативності у Каннах, у рамках Днів креативності в Україні почали показувати з 11 жовтня у кінотеатрах десяти міст.
Запропонований глядачам «Тиждень шедеврів Cannes Lions» — це 110 хвилин реклами, кращої за більшість фільмів, який вона, зазвичай, перериває.
Щодо сюжетів, то менше ніж за дві години глядач бачить маленькі і влучні, як постріли, міні-фільми різних жанрів: комедії, детективи, пригодницькі та любовні — як ігрові, так i анімаційні.
Знімалися у них зірки Джон Малкович, Крістофер Уокен, Стівен Хокінг, Джастін Тімберлейк.
«Сім-вісім роликів за рівнем оригінальності вирішення творчої задачі — просто супер. А задачі ставили складні, наприклад: як візуально за 10-30 секунд переконати, що доброта — головне? На цих роликах можуть учитися не лише українські рекламісти, а й режисери, кліпмейкери, іміджмейкери», — коментує для «УМ» екс-міністр культури України, а нині керівник кафедри реклами і зв’язків iз громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка Леонід Новохатько.
«Цього року було більше соціальної реклами — не для продажу товарів, а для поширення доброти, — акцентує Леонід Новохатько. — З одного боку — це плюс. З іншого — дзвіночок: якщо рекламісти активніше порушують цю тему, намагаючись захистити людину, — щось у світі не так».
Офіційний представник Cannes Lions Ірина Кузнецова каже: « В Україні мало реклами в допомогу благодійним проектам та організаціям. Показали не тільки, як її роблять за кордоном, а й те, що соціальній рекламі є чим здивувати».
Тренд якісної соціальної реклами зараз надзвичайно популярний у Європі та США.