США спонсорує проект розвитку підприємництва серед української молоді

10.10.2017
Відомий вислів комбінатора Остапа Бендера «Захід нам допоможе» вкотре втілюється в життя — на цей раз за підтримки відділу преси, освіти та культури посольства США в Україні на базі ГО «Взаємодія плюс» оголошено грантовий конкурс на участь у проекті розвитку підприємницьких та кар’єрних компетенцій серед студентів та молоді.
 
Наразі в експерименті поки-що візьмуть участь лише п’ять українських міст, які спробують реалізувати проект розвитку підприємництва серед юних громадян.
 
Участь у Програмі — безкоштовна: учасники забезпечуються навчальними матеріалами, кавою тощо.
 
 Аби стати одним із «програмістів», необхідно зареєструватися — докладну інформацію про всі деталі можна знайти на http://bit.ly/2xBSsMz. Програмою проекту передбачено майстер-клас («Робота в малому бізнесі чи самозайнятість») та три практикуми (на ­кшталт «Управління підрозділом у малому бізнесі» та «Інтернет-маркетинг у малому бізнесі»). 
 
Проект має на меті допомогти високомотивованим студентам та молодим фахівцям отримати як теоретичні, так і практичні поради щодо того, як зробити кар’єру в малому та середньому бізнесі або започаткувати власну справу.
 
Спектр учасників досить широкий, адже претендентами у конкурсному відборі можуть стати як студенти всіх спеціальностей ВНЗ, так і їхнi випускники (молоді спеціалісти).
 
Після розгляду фа­хівцями мотиваційних анкет-заявок, переможці отримають безкоштовний доступ до практикумів із розвитку бізнесу та інтернет-маркетингу. 
 
Зокрема, у вихіднi програмою передбачається спільна робота учасникiв проекту та підприємців на практикумах.
 
А формат такого навчання виглядатиме так: підприємець та двоє студентів створюють менторську групу, в межах якої ментор передає свої навички ведення бізнесу, ділиться історіями успіхів та поразок. 
 
Студентам надається можливість двомісячного індивідуального стажування в компанії ментора.
 
Крім того, разом із ним вони розроблятимуть програму розвитку бізнесу й ефективну стратегію інтернет-маркетингу компанії.
 
Стажування на підприємстві передбачає щотижневі, як мінімум двогодинні, особисті зустрічі студента та підприємця, а також постійну консультаційну підтримку експертів цього проекту.
 
До початку першого практикуму учасники мають приділити 4-5 годин для самостійної роботи з посібниками, якими будуть забезпечені заздалегідь.
 
Але від «учнів» вимагається залізна дисципліна й вони повинні систематично виконувати практичні завдання експертів та підприємців, і повністю пройти програму стажування.
 
У разі успіху цього пілотного проекту аналогічні охоплять й інші міста України. Тож залишається лише сподіватися, що завдяки таким проектам молоді підприємці врешті почнуть відкривати власні підприємства-виробництва, які так необхідні нашій державі.