Якщо після другої поспіль невдачі «Феррарі», котра не дозволила їхньому лідеру Себастьяну Феттелю набрати залікові очки в Сінгапурі, «формулічна» спільнота, нехай і з обережністю, усе ще говорила про чемпіонську інтригу, то за підсумками Гран-прі Японії, де перший номер «Скудерії» знову не зміг здобути бодай одне залікове очко, можна починати зворотній відлік до дострокової коронації Льюїса Хемілтона.
«Я міг лише мріяти про таку перевагу в загальному заліку пілотів», — заявив зірковий пілот «Мерседесу», вигравши гонку в Японії.
За чотири гонки до завершення поточного чемпіонату Хемілтон випереджає Феттеля на 59 пунктів, відіграти які пілоту «Феррарі», здається, вже не вдасться.
З огляду на те, які проблеми переслідують в другій частині сезону «Червону стайню», болід «Мерседесу» з його іменитим пілотом — триразовим чемпіоном світу — перебуває поза конкуренцією.
Що говорити, якщо після літніх канікул Хемілтон виграв п’ять із шести гонок.
«Від самого початку сезону «Феррарі» нав’язало нам запеклу боротьбу. Однак наша команда спрацювала на «відмінно» — надійність машини була на висоті. Своїм результатом я маю дякувати всій нашій команді», — наголосив лідер ЧС-2017.
У час, коли в «Мерседесі» піднесений настрій, у таборі «Феррарі» панує смуток. І хоча керівник італійської «стайні» Мауріціо Аррівабене обіцяє «боротися до останнього повороту», завдання, котрі вирішуватимуть його підопічні, вже навряд чи стосуватимуться чемпіонських висот.
Зазнавши в останніх гонках неймовірних очкових втрат, Феттель не тільки серйозно віддалився від лідера загального заліку пілотів.
Після трьох «бубликів» поспіль у дзеркалах заднього виду Себастьяна тепер чітко видно болід другого пілота «Мерседесу» Вальтері Боттаса. І, здається, що саме на захист другої позиції в підсумковому протоколі від зазіхань фіна будуть спрямовані всі сили «Феррарі» та його лідера.
Загалом, неспокійною виглядає ситуація для «Скудерії» й у Кубку конструкторів, де їй на хвіст наступає «Ред булл».
У другому поспіль Гран-прі пілоти «биків» відзначилися подвійним подіумом, відтак видно, що їхній болід перебуває в бойовій формі.
А за «Феррарі» в Японії віддувався Кімі Райкконен, котрий, стартувавши в гонці з десятої позиції, фінішував п’ятим. «Потрібно уникати проблем та помилок», — у звичному для себе «холодному» стилі резюмував останні командні здобутки фінський пілот.
Щодо його колеги по команді, котрий з відчуттям розпачу змушений прощатися з чемпіонськими амбіціями, то на Гран-прі Японії Себ проїхав лише п’ять кіл, зійшовши з дистанції через проблеми з двигуном.
«Феттелю та «Феррарі» буде непросто пережити цей удар», — зазначив переможець попереднього чемпіонату, співвітчизник лідера «Скудерії» Ніко Росберг, який, нагадаємо, по завершенні минулого сезону заявив про завершення гоночної кар’єри в «Мерседесі».
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 16-й етап. Гран-прі Японії. Залікова десятка: 1. Хемілтон («Мерседес») — 1:27.31,193. 2. Ферстаппен — відставання 1,211 сек. 3. Рікк’ярдо (обидва — «Ред булл») — +9,679. 4. Боттас ( «Мерседес») — +10,580. 5. Райкконен («Феррарі») — +32,622. 6. Окон («Форс Індія») — +1.07,788. 7. Перес («Форс Індія») — +1.11,424. 8. Магнуссен — +1.28,953. 9. Грожан (обидва — «Хаас») — +1.29,883. 10. Масса («Уїльямс») — +1 коло.
Загальний залік. 1. Хемілтон — 306 очок. 2. Феттель («Феррарі») — 247. 3. Боттас — 234. 4. Рікк’ярдо — 192. 5. Райкконен — 148. 6. Ферстаппен — 111. 7. Перес — 82. 8. Окон — 65. 9. Сайнс («Торо россо»)— 48. 10. Хюлькенберг («Рено») — 34...
Кубок конструкторів. 1. «Мерседес» — 540 очок. 2. «Феррарі» — 395. 3. «Ред булл» — 303. 4. «Форс Індія» — 147. 5. «Уїльямс» — 66. 6. «Торо россо» — 52. 7. «Хаас» — 43. 8. «Рено» — 42. 9. «Макларен» — 23. 10. «Заубер» — 5.