На межі фантастики: «Феррарі» продовжує втрачати шанси на чемпіонство

03.10.2017
На межі фантастики: «Феррарі» продовжує втрачати шанси на чемпіонство

У протистоянні з лідером сезону Хемілтоном молодий голландець Макс Ферстаппен на Гран-прі Малайзії здобув свою другу перемогу в «Ф-1». (Фото з сайта www.f1news.ru.)

Звісно, не на такий ендшпіль очікували фанати «королівських» перегонів, утім, схоже, запеклої боротьби за чемпіонство в ЧС-2017 не буде.
 
Перше за багато років гостре суперництво між командами «топ-ешелону» перекреслили дві поспіль невдачі «Феррарі» в Південно-Східній Азії, де, за підсумками Гран-прі Сінгапуру та Малайзії, жоден iз пілотів «Скудерії» не потрапив на п’єдестал. Ба, більше.
 
У двох гонках лідер «червоних» Себастьян Феттель та його напарник Кімі Райкконен заробили на пару лише 12 очок.
 
Усе це — старання німця, котрий минулої неділі на автодромі «Сепанг» героїчно пробився з останнього на четверте місце в гонці.
 
При цьому другий болід «Феррарі» через проблему з турбіною взагалі не зміг узяти старт у перегонах.
 
Що цікаво, цей же дефект силової установки зіпсував кваліфікацію Феттелю, не дозволивши йому проїхати в суботній кваліфайн-сесії жодного швидкого кола.
 
Відтак усього лише за два етапи, котрі можна сміливо називати жахом «Феррарі», відставання в чемпіонській гонці лідера «Скудерії» Феттеля від першого номера «Мерседеса» Льюїса Хемілтона зрозло з 3 до 34 пунктів.
 
До завершення сезону-2017 — ще п’ять етапів і, формально, Себастьян має теоретичні шанси виграти для «Феррарі» перший з 2007 року чемпіонський титул.
 
Для цього йому потрібно «просто» виграти перегони в Японії, США, Мексиці, Бразилії та ОАЕ.
 
Однак реальність такого припущення (згідно з яким, переможець (Феттель) отримує в свою скарбничку 25 очок, а Хемілтон, якому відводиться роль вічно другого, матиме лише 18 балів) уявити доволі складно.
 
У нинішньому сезоні палітра переможців як ніколи барвиста. Так, у чемпіонаті світу-2017 перемагають пілоти не тільки з різними прізвищами (таких уже було, загалом, п’ять).
 
У цілому, впродовж року успішними фінішами відзначилися представники одразу трьох провідних команд «Ф-1», що робить шанси Феттеля на домінування в кінцівці сезону просто мізерними.
 
Зрештою, говорити про спокійне життя «Мерседеса» наприкінці поточного сезону також не варто. «Формула-1», як і інші гоночні дисципліни, — річ далеко не прогнозована, тим паче що перевага Хемілтона над Феттелем не така вже й відчутна.
 
Повториться з «Мерседесом» у наступних двох гонках у дзеркальній формі східноазійська історія «Феррарі», i в автогоночному світі знову говоритимуть про відновлення чемпіонської інтриги.
 
Поки ж доводиться констатувати, що перемогу на останньому в новітній історії Гран-прі Малайзії («Ф-1» та керівники країни вирішили не продовжувати контракт на співпрацю) здобув голландець Макс Ферстаппен.
 
Після тріумфального дебюту в «королівських» перегонах на минулорічному Гран-прі Іспанії, на «Сепангу» юна зірка «Ред буллу» відсвяткувала свою другу вікторію в «Формулі-1».
 
Водночас лідер загального заліку пілотів Льюїс Хемілтон спокійно фінішував другим, хоча й вирушав у гонку з першої позиції.
 
Третім же, не пустивши на подіум Феттеля, перетнув фінішну лінію інший пілот «биків» — Даніель Рікк’ярдо. 
 

ТАБЛО

Чемпіонат світу. 15-й етап. Гран-прі Малайзії. Залікова десятка: 1. Ферстаппен («Ред булл») — 1:30.01,290. 2. Хемілтон («Мерседес») — відставання 12,770 сек. 3. Рікк’ярдо («Ред булл») — +22,519. 4. Феттель («Феррарі») — +37,362. 5. Боттас («Мерседес») — +56,021. 6. Перес («Форс Індія»). 7. Вандорн («Макларен»). 8. Стролл. 9. Масса (обидва — «Уїльямс»). 10. Окон («Форс Індія») — +1 коло.
Індивідуальний залік пілотів: 1. Хемілтон — 281. 2. Феттель — 247. 3. Боттас — 222. 4. Рікк’ярдо — 177. 5. Райкконен («Феррарі») — 138. 6. Ферстаппен — 93. 7. Перес — 68. 8. Окон — 57. 9. Сайнс («Торо россо») — 48. 10. Хюлькенберг («Рено») — 34...
Кубок конструкторів: «Мерседес» — 503, «Феррарі» — 385, «Ред булл» — 270, «Форс Індія» — 133, «Уїльямс» — 65, «Торо россо» — 52, «Рено» — 42, «Хаас» — 37, «Макларен» — 23, «Заубер» — 5.