Травневе Тернопільської області інформатизувало власний образ. Тепер це село має не тільки індивідуальний логотип, а й карту-навігацію з усіма цікавими місцями.
На цій карті є позначки, в кого з мешканців можна купити мед, а в кого — полуницю чи інші корисні продукти.
«Ми створили образ села, яке цікаво буде відвідувати. Ним розпочато проект брендів, у рамках якого розробимо бренди сіл для найактивніших сільських громад України», — розповів шеф-дизайнер студії LOGOGO, член громадських організацій «Громадська Варта Подолу» та «Поступ» Тарас Доненко на прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі.
Цікава ідея народилася під час роботи «Мистецької резиденції імені Назарія Войтовича», наймолодшого героя Небесної сотні. Вона стартувала на початку літа саме у Травневому.
Програму присвятили ревіталізації — відновленню будівлі, що стане мистецько-культурним центром тернопільського села.
«У цьому будинку ми допомагатимемо створювати нові проекти молодим художникам», — зазначила Людмила Ничай, менеджер проекту «Мистецька резиденція імені Назарія Войтовича».
Шеф-дизайнер студії LOGOGO Тарас Доненко та її арт-директор Олександра Павловська взяли участь у «Мистецькій резиденції».
«Початкова ідея розробити сільський логотип — творчий експеримент дизайнера. Проте ми вийшли за рамки логотипа і створили бренд села»,— розповідає Тарас Доненко.
Робота в рамках Резиденції перетворилася на новий проект, що допоможе українським селам стати цікавими як для мешканців, так і для туристів.
Протягом року Тарас та Олександра їздитимуть українськими селами по усіх регіонах і розроблятимуть бренди сіл для тих, хто активно займається розвитком своєї місцевості.
Відомо, що у вересні команда розроблятиме бренд двом населеним пунктам Західної України — селу Червона Діброва у Чернівецькій області та селу Славське, що на Львівщині.
«Будемо разом робити наші села цікавими для відвідування», — упевнений Тарас Доненко.
Усі деталі участі у проекті Brandville можна знайти на офіційній «Фейсбук»-сторінці: https://www.facebook.com/Brandville.ua/.