Залишається всього лише кілька місяців до моменту, коли перший літак найвідомішого європейського лоукоста «Райянейр» приземлиться на столичному летовищі «Бориспiль», а між авіакомпанією та аеропортом досі не досягнуто згоди у комерційних питаннях.
За повідомленням генерального директора «Борисполя» Павла Рябікіна, лоукостер поки не згоден на умови обслуговування, які йому запропонував аеропорт «Бориспіль» у своїй версії двостороннього договору.
«Зараз на рівні комерційних директорів узгоджується якийсь гібридний варіант, який повинен у кінцевому рахунку привести нас до єдиного знаменника. Процес iде, не треба поспішати», — сказав Рябікін.
Більше того, вимоги ірландської компанії очільник «Борисполя» вважає ультиматумом і стверджує, що робота з лоукостом принесе збитки на суму 2 млрд. гривень на рік.
Яблуком розбрату стали знижки на нові маршрути, які «Бориспіль» надав перевізникам. Головне київське летовище погодилося майже з усіма пунктами угоди з ірландцями, за винятком рейсу Київ—Лондон.
Формально цей напрямок не є новим для «Борисполя», і «Райянейру» відмовили у 80-вiдсотковiй знижці на обслуговування його пасажирів.
Тим паче що летовище Стенстед поблизу столиці Великобританії не розташоване на відстані понад 100 кілометрів від інших аеропортів, куди продовжують літати інші авіакомпанії, і таким чином не може вважатися новим.
Міністр інфраструктури Володимир Омелян дипломатично став на бік ірландської авіакомпанії.
«Чотири заявлені напрямки на тиждень особливо не відіб’ються на загальних показниках «Борисполя». МАУ також нічого не загрожує, — сказав чиновник. — Натомість уже наступного року може бути понад 50 нових рейсів «Райянейра» тільки з «Борисполя».
Прихід найбільшого у Європі дискаунтера він назвав наслідком демонополізації ринку і наголосив: ще ні один аеропорт у світі не збанкрутував і не закрився після приходу до нього «Райянейра».