Хемілтон вшосте виграв Гран-прі Канади і увійшов до клубу найкращих пілотів «Ф-1»

13.06.2017
Хемілтон вшосте виграв Гран-прі Канади і увійшов до клубу найкращих пілотів «Ф-1»

У Канаді Льюїс Хемілтон на «Мерседесі» почувається, як риба у воді. (Фото з сайта F1news.ru,)

У попередніх сезонах домінування «Мерседеса» мало тотальний характер.
 
Ледь не на кожному Гран-прі пілотам цієї німецької стайні вдавалися переможні «дублі».
 
Рухаючись у такому графіку, «Мерсу» дуже швидко, в достроковий спосіб, удавалося вигравати Кубок конструкторів.
 
Цьогорічний чемпіонат світу в «королівських» перегонах проходить в абсолютно інших умовах, коли у «Мерседеса» вже немає настільки величезної переваги.
 
Під питанням опинилися не тільки чемпіонські амбіції команди.
 
Проблемною стала й можливість збереження «Мерседесом» перемоги в особистому заліку пілотів.
 
Боротьбу, котру на старті сезону 2017 року нав’язали чинному чемпіону у «Феррарі», зробила поточний чемпіонат справді цікавим.
 
Упродовж перших шести гонок турніру жодних натяків на домінування «срібної» стайні не було. Гран-прі Канади став винятком із правил.
 
«Мерседес», відсвяткувавши підйом на п’єдестал Льюїса Хемілтона та Вальтері Боттаса, згадав свої найкращі часи.
 
«Феррарі» ж довелося говорити про невдачу.
 
«Від самого початку гонка пішла за невдалим сценарієм», — констатував керівник «Скудерії» Мауріціо Аррівабене.
 
Як результат, «червоні» втратили лідерство в Кубку конструкторів, пропустивши поперед себе «Мерседес».
 
Утім, як каже другий пілот «Феррарі» Кімі Райкконен, усе могло для його команди завершитися ще гірше.
 
Тож, сьоме місце фіна, та четверте — Себастьяна Феттеля — виглядають не так уже й блідо.
 
Особливо зважаючи на те, що вже на шостому колі гонки лідеру загального заліку довелося звернути в бокси, аби замінити пошко­джене на старті переднє антикрило.
 
І хоча повністю компенсувати втрачене на початку перегонів у Монреалі Себ не зміг (у кваліфікації німець показав другий час), 12 залікових балів у турнірній перспективі виглядають непоганим здобутком.
 
У будь-якому разі Феттель зберіг лідерство в чемпіонаті, відтак говорити про канадський провал аж ніяк не можна.
 
Водночас для Хемілтона цьогорічний Гран-прі Канади перетворився на суцільний тріумф.
 
Одна з його ознак — так званий «Великий шолом», який отримують гонщики за кращий час у кваліфікації, безперервне лідерство в гонці, найкраще коло в ній та, звісно, підсумковий тріумф.
 
А ще, вшосте підкоривши Канаду, Хемілтон долучився до клубу найкращих пілотів «Ф-1», склавши разом iз Міхаелем Шумахером та Айртоном Сенною трійку легендарних гонщиків, яким, бодай шість разів удавалося вигравати один Гран-прі.
 
Приміром, на рахунку Шумі вісім тріумфів у Манії-Кур, сім у Монреалі та Імолі, по шість — у Спа, Барселоні та Сузуці. Сенна ж запам’ятався секстетом перемог у Монако.
 
«Я на сьомому небі від щастя! Для мене Монреаль — особливе місце, адже саме тут я десять років тому здобув свою першу перемогу в «Ф-1». Дякую механікам команди, котрі після проблем у Монако зробили все, аби переграти «Феррарі», — підсумував Хемілтон. 
 

ТАБЛО

Чемпіонат світу. 7-й етап. 
 
Гран-прі Канади. Залікова десятка: 
 
1. Хемілтон — 1:33.05,153. 2. Боттас (обидва — «Мерседес») — відставання 19.783 сек. 3. Рікк’ярдо (»Ред булл») — +35.297. 4. Феттель (»Феррарі») — +35.907. 5. Перес — +40.476. 6. Окон (обидва — «Форс Індія») — +40.716. 7. Райкконен (»Феррарі») — +58.632. 8. Хюлькенберг (»Рено») — +60.374. 9. Стролл (»Уїльямс»). 10. Грожан (»Хаас») — +1 коло.
Особистий залік: 1. Феттель — 141. 2. Хемілтон — 129. 3. Боттас — 93. 4. Райкконен — 73. 5. Рікк’ярдо — 67. 6 Ферстаппен («Ред булл») — 45. 7. Перес — 44. 8. Окон — 27. 9. Сайнс («Торро россо») — 25. 10. Масса («Уїльямс») — 20...
 
Кубок конструкторів: 1. «Мерседес» — 222. 2. «Феррарі» — 214. 3. «Ред булл» — 112. 4. «Форс Індія» — 71. 5. «Торо Россо» — 29, «Уїльямс» — 22, «Рено» — 18, «Хаас» — 15, «Заубер» — 4, «Макларен» — 0.