Дешевих поїздок, згідно з проектом розпорядження Київської міськадміністрації «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху», вже не буде.
У середу, 24 травня, представники КМДА провели прес-брифінг, на якому представили аргументи для підвищення вартості проїзду.
Тож, найімовірніше, влітку вартість однієї поїздки здорожчає на гривню: у наземному комунальному транспорті (автобус, трамвай, тролейбус і фунікулер) вона становитиме 4 гривні, а в міській електричці та метро — 5 гривень.
Дещо дешевші тарифи: від 4,50 до 4,90 грн. — передбачені для тих, хто купуватиме одразу багато поїздок у метро на безконтактну картку (від 10 до 50 поїздок).
Також у проекті наведено ціни, які пропонують встановити на різноманітні проїзні квитки.
Наприклад, місячний квиток на метро плюс один наземний вид транспорту може коштувати 510 грн.
Нагадаємо, що 23 березня мер Києва Віталій Кличко заявив, що робота столичного метрополітену може бути зупинена через борги підприємства, і попросив розглянути це питання на засіданні РНБО.
Раніше виконавча служба заарештувала рахунки КП «Київський метрополітен» через заборгованість перед російською компанією «Укррослізинг».
У період iз 2010-го до 2013 року Київ заборгував цьому підприємству майже 2 мільярди гривень. У 2015 році «Укррослізинг» подав позов, і суд заарештував сто вагонів київського метро. Проте борг так і не було виплачено.
Тож, зокрема, метрополітенівські проекти найближчим часом вилазитимуть боком, як завжди, саме пасажирам.
А нарікання самих метрополітенівців про збитковість перевезень викликати можуть лише іронію, бо пасажиропотік підземки вражає: згідно з інформацією (хоч і дещо застарілою) на сайті КМДА KievTransPort у 2013 році послугами метрополітену скористалося... 536,2 мільйона пасажирів.
До речі, востаннє тарифи на проїзд у комунальному громадському транспорті Києва (не рахуючи маршруток) підвищували в лютому 2015 року.