Український стартап Grammarly отримав 110 мільйонів доларів інвестицій

18.05.2017
Українська IT-компанія Grammarly у рамках раунду фінансування залучила 110 мільйонів доларів інвестицій, що стало першим публічним раундом восьмирічного стартапу.
 
Інвесторами виступили компанії General Catalyst, IVP і Spark Capital.
 
Проект Grammarly заснували наші співвітчизники Олексій Шевченко і Максим Литвин.
 
Хлопці познайомилися ще в 2000 році під час навчання в Міжнародному християнському університеті.
 
Тоді вони об’єдналися навколо ідеї створення програми, яка буде перевіряти студентські твори на плагіат.
 
Першою їх розробкою став сервіс My Dropbox.
 
Він знаходив несанкціоновані «запозичення» у студентських роботах.
 
У 2007 році сервісом користувалися приблизно 800 вишів і близько 2 мільйонів студентів.
 
У підсумку команда прийняла рішення продати розробку тодішньому лідеру ринку — компанії Blackboard. Старт­ап Grammarly виник у 2009 році.
 
Зараз офіси компанії розташовані у Києві, Сан-Франциско і Нью-Йорку.
 
Grammarly — безкоштовний сервіс перевірки граматики.
 
Він заснований на технологіях штучного інтелекту. Продукт орієнтований на широке коло користувачів.
 
Він допомагає їм як в особистому, так і в професійному житті: у листуванні, спілкуванні в соціальних мережах, складанні резюме, заповненні анкет на сайтах знайомств тощо.
 
Додаток підвищує якість письмового спілкування, враховуючи індивідуальний стиль користувача і його комунікативні цілі.
 
Програма пропонує виправлення, які роблять текст граматично, стилістично і структурно правильним.
 
Першу версію продукту Grammarly створили у Києві. Зараз у команді фірми — понад 100 осіб.
 
Кількість щоденних активних користувачів майже 7 мільйонів.
 
За даними представників компанії, тільки в квітні нинішнього року Grammarly запропонував понад 14 мільярдів удосконалень до текстів. 
 
До 2015 року сервіс був доступний за передплатою, але потім пере­йшов на модель freemium.
 
«Коли ми були платним продуктом, у нас не було такої великої кількості користувачів, а зараз мільйони людей у всіх цих продуктах знаходять баги. Це добре стимулює, і стало зрозуміло, що нам іще більше потрібно вкладати в інтерфейси і масштабування платформи», — розповів один зі співзасновників сервісу Grammarly Олексій Шевченко.