Рекламні ролики зазвичай коштують шалених грошей, тому рекламна стратегія продумується кампаніями дуже ретельно. Втім і це не вбереже від відвертих ляпів.
У подібну історію вляпалася нещодавно відома компанія Pepsi, яка презентувала новий ролик «Стрибок» у рамках соціальної кампанії «Живи сьогоднішнім днем».
Однією з героїнь ролика стала молодша сестра Кім Кардаш’ян модель Кендал Дженнер.
За сюжетом вона під час зйомок чергової фотосесії стає свідком вуличної демонстрації молодих людей різних національностей та віросповідання.
Заінтригована, вона знімає перуку, стирає з губ помаду і приєднується до молоді.
У фіналі, наштовхнувшись на кордон поліцейських, героїня Кендал простягає одному з них баночку Pepsi, і той змінює гнів на милість, чим викликає бурхливу реакцію протестувальників.
На думку авторів ролика, це глобальна реклама, яка покликана показати, як люди різних верств об’єднуються «в дусі гармонії».
Однак люди сприйняли це відео не так однозначно, розкритикувавши Pepsi за те, що вона показала акцію протесту як карнавал. Інтернет просто вибухнув фотожабами та коментарями на цю тему.
Дехто пригадав нещодавній «Марш жінок» проти Дональда Трампа, інші знайшли паралелі з акціями протесту, організованими рухом за права чорношкірих Black Lives Matter після того, як поліцейські застрелили безпритульного Алтона Стерлінга.
Треті почали жартувати, що «для успішної революції нам потрібна Кендал Дженнер і банка Pepsi». Дісталося на горіхи і самій моделі.
Зрештою, представникам Pepsi довелося визнати свій промах і видалити скандальний ролик з офіційного канала на YouTube.
Сама ж Кендал Дженнер жодним чином не відреагувала на скандал. А що: її діло — сторона. Вона просто зіграла роль.