Як ми писали свого часу, лауреатами минулорічної «Шнобелівської премії» (жартівливого антипода Нобелівської премії, що присуджується за сумнівні досягнення в науці) в галузі біології стали британці Том Твейтс та Чарльз Фостер.
Перший, намагаючись «утекти від стресу життя», рік прожив у козлячому стаді, видаючи себе за козла, і навіть змайстрував собі козлячі ноги.
А його «колега» жив як борсук, видра, олень і лисиця.
Цього року конкуренцію йому може скласти французький художник Абрахам Пуаншеваль, який узявся висиджувати курячі яйця.
У паризькому музеї сучасного мистецтва Palais de Tokyo він облаштував спеціальний скляний інкубатор, де днями просиджує на спеціальному «сідалі», закутаний у теплу ковдру.
Для того щоб температура не опускалася нижче 37 градусів, Пуаншевалю розробили спеціальну дієту, багату на імбир.
Художник має лише одну півгодинну перерву на кожну добу, щоб розім’ятися і перевірити, чи не розбилися яйця.
Він планує дочекатися результату, коли з яєць таки вилупляться курчата.
Свій перформанс Пуаншеваль пояснює бажанням усебічно пізнати світ.
Раніше він провів 13 днів в опудалі ведмедя, тиждень — на 20-метровій висоті в центрі Парижа, тиждень — у 12-тонній кам’яній глибі та ще тиждень — у підземному люцi під книгарнею в Марселі.
А ще він плавав річкою всередині закритої корком величезної пластикової пляшки і перетнув Францію по прямій на одній нозі.
Про самі картини Абрахама Пуаншеваля відомо набагато менше. Втім у сучасному світі для того, щоб назватися художником, зовсім не обов’язково братися за пензель.