Дивіться краще в ілюмінатор

22.03.2017
Дивіться краще в ілюмінатор

Через боротьбу з тероризмом найчастіше потерпають звичайні пасажири.

Влада США від учорашнього дня запроваджує заборону на перевезення електронних пристроїв, таких як ноутбуки і планшети у ручному багажі, повідомляє Бі-Бі-Сі. Заборона стосуватиметься пасажирів, які летять із восьми країн Близького Сходу і Північної Африки.
Джерело в американській адміністрації розповіло Бі-Бі-Сі, що обмеження стосуватимуться дев’яти авіакомпаній, літаки яких прилітають до США з 10 аеропортів. Американські ЗМІ повідомили, ці заходи вживатимуть через нові розвіддані. Заборона торкнеться всіх великих електронних пристроїв: ноутбуків, планшетів, DVD-програвачів i приставок для комп’ютерних ігор. Мобільні телефони і смартфони поки що можна буде брати з собою на борт літака.
Досі не зрозуміло, на які саме авіалінії пошириться це розпорядження і як довго воно триватиме. Але з попереднього досвіду можна зробити висновок, що ніщо не триває довше, ніж тимчасове, і що теперішні заходи проти 13 окремих країн можуть обернутися глобальною забороною на ручну портативну електроніку в салонах літаків. Оскільки авіакомпанії запроваджують все вищі оплати за багаж, тому все більше пасажирів намагаються подорожувати лише з ручною поклажею, в якій уже й так не можна перевозити навіть манікюрні ножиці. Відтепер доведеться розпрощатися ще й з планшетами, які часто є просто незамінними у подорожах.
Йорданська авіакомпанія Royal Jordanian Airlines повідомила в понеділок у «Твіттері», що пасажирам доведеться відмовитися від електронних пристроїв: у тому числі медичних приладів та мобільних телефонів — у салоні під час польоту до Північної Америки. Проте, пізніше твіт видалили. Серед північноамериканських міст, які зазначили у Royal Jordanian — Нью-Йорк, Чикаго, Детройт і Монреаль.
Прес-офіс Kонгресу США повідомив «Асошиейтед Пресс», що міністр внутрішньої безпеки Джон Келлі зв’язався з конгресменами і розповів їм, які міркування безпеки стоять за обмеженням. За даними американських ЗМІ, цю директиву обговорювали впродовж декількох тижнів, тобто після приходу до влади Дональда Трампа.