Скандал, який минулого тижня розгорнувся навколо «Євробачення», йде на спад. Нових фахівців на місця тих, хто пішов, знайшли за 72 години, кажуть y НСТУ.
Кандидатури нових топ-менеджерів пісенного конкурсу вже погодили з Європейською мовною спілкою.
До складу нової команди увійшли фахівці, які мають значний досвід роботи на масштабних міжнародних подіях.
Комерційний директор Лариса Коваль займалася організацією Євробачення-2005, дитячого Євробачення 2009-го та 2013 року, Євро-2012 та національного відбору на минулорічний конкурс.
Івент-менеджер Кирило Воронін організовував проведення Днів Європи в Україні і Молдові (9 міст) на замовлення Представництва Європейського Союзу в Україні.
Директор iз безпеки Олег Западнюк займався організацією охорони безпеки під час проведення матчів футбольних турнірів Кубка УЄФА у 2009—2012 роках та на Євро-2012.
Відтак процес підготовки до міжнародного пісенного конкурсу в Україні йде в плановому режимі, каже голова правління ПАТ «Національна громадська телерадіокомпанія України» Ганна Бичок.
За її словами, часткові кадрові зміни в команді жодним чином не вплинуть на виконання зобов’язань НСТУ з організації і проведення «Євробачення».
Нагадаємо, «УМ» писала про те, що минулого тижня частина працівників Національної суспільної телерадіокомпанії України, що готувала проведення Євробачення-2017, заявила про вихід із проекту.
Організатори конкурсу заявили, що Росія не влаштовуватиме провокацій.
«Так, ми говорили, і у мене немає причин думати, що вони використовують конкурс для небажаних акцій і провокацій. Російські музиканти і ТБ-професіонали стривожені ситуацією не менше нашого. Вони знають: якщо щось піде не так, це в першу чергу вдарить по іміджу Росії», — сказав виконавчий продюсер конкурсу Йон Ола Санд.
ДО РЕЧІ…
За три дні від старту продажу квитків на «Євробачення-2017» розкупили майже п’яту частину квитків — 11 тисяч.
До слова, y цю цифру навіть не входять закриті продажі для фан-клубів пісенного конкурсу. Серед проданих на «Євробачення-2017» квитків 48% придбали в Україні, а 52% — європейських країнах та в Австралії.
Усі квитки на фінал пісенного конкурсу (а продають їх навіть на репетиції) , який відбудеться в Києві 13 травня, розкупили протягом перших 15 хвилин після старту продажу.
За словами представників офіційного сервісу з продажу квитків concert.ua, залишилися тільки квитки для людей з особливими потребами. Та й ті вже заброньовані.
Наразі організатори визначають, скільки залишилося квитків. Лише після цього решта надійде y продаж.