Переможець цьогорічного сезону «Ф-1» визначиться під час заключної гонки першості

15.11.2016
Переможець цьогорічного сезону «Ф-1» визначиться під час заключної гонки першості

Через сильну й тривалу зливу на Гран-прі Бразилії постійно з’являвся автомобіль безпеки. (Фото з сайта formula1.kiev.ua.)

Перед стартом передостаннього етапу «королівського» сезону 2016 року автомобільний світ активно обговорював можливість дострокового виграшу Ніко Росбергом чемпіонства; для чого німець мав виграти бразильську гонку.
 
Проте здобути саме в Сан-Паулу титул чемпіона світу другому пілоту «Мерседеса» не вдалося, хоча він і заявляв, що саме на «Інтерлагосі» планує завершити чемпіонську суперечку зі своїм напарником по команді Льюїсом Хемілтоном. 
 
Утім переможцем Гран-прі Бразилії став чинний чемпіон світу, відклавши чемпіонське питання на заключну гонку сезону, що за два тижні відбудеться в ОАЕ.
 
«Я продовжую перебувати в ролі мисливця. І сподіваюся, що таки зможу залишити в себе титул», — заявив Хемілтон, якому, до слова, для захисту чемпіонства лише однієї перемоги в Абу-Дабі буде замало.
 
Окрім іще однієї перемоги, Льюїсу потрібно сподіватися й на допомогу фортуни, котра має серйозно забажати збереження «статусу-кво» в «королівському світі».
 
Зрештою, аби відібрати у свого партнера по «стайні» звання найсильнішого гонщика «Ф-1», Росбергу достатньо буде завершити останню гонку сезону в призовій трійці. А шансів на те, що Ніко не зможе завершити Гран-прі ОАЕ в «призах», — обмаль.
 
Упродовж нинішнього чемпіонату німець та його болід демонструють вельми потужний хід, перервати який вдається хіба що «форс-мажорним» обставинам, котрими, до прикладу, впродовж нинішнього сезону ставали обопільні «сутички» з достроковим завершенням перегонів у виконанні пілотів «Мерседеса». 
 
У випадку ж відкритої конкурентної боротьби сподіватися, що хтось із пелотону зможе відтіснити Росберга за межi призової трійки, взагалі марно.
 
Приміром, минулої неділі у Бразилії лише молодому таланту з «Ред буллу» Максу Ферстаппену вдалося «розчепити» «чемпіонську пару».
 
Утім довго конкурувати зi стрімкими пілотами «Мерса» юний голландець не зміг. Не сприяла йому й гоночна «кон’юнктура» — впродовж дощових перегонів на трасу не раз виїздила машина безпеки, при цьому двічі гонку взагалі зупиняли.
 
Як результат, часові інтервали в межах першої залікової десятки — вельми скромні, хоча сама гонка (з перервами) тривала вдвічі довше від запланованого — цілі  три години.
 
«Що стосується мене, то я спокійно їхав попереду, — коментував перебіг перегонів їхній переможець. — Зазвичай, коли йде дощ, для мене все складається добре. Єдиною проблемою в гонці була велика кількість води, проте я не припустився жодної помилки. Мою машину жодного разу не розвернуло, хоча в інших учасників перегонів iз цим були величезні труднощі».
 
До речі, близьким до аварії був і Росберг, але, «підсковзнувшись» на слизькому «поребрику», лідер чемпіонату майстерно «впіймав» свій болід. 
 

ТАБЛО

Чемпіонат світу. Гран-прі Бразилії. 20-й етап. Залікова десятка: 1. Хемілтон — 3:01.01,335. 2. Росберг (обидва — «Мерседес») — відставання 11,455 сек. 3. Ферстаппен («Ред булл») — +21,481. 4. Перес («Форс Індія») — +25,346. 5. Феттель («Феррарі») — +26,334. 6. Сайнс («Торо россо») — +29,160. 7. Хюлькенберг («Форс Індія») — +29,827. 8. Рікк’ярдо («Ред булл») — +30,486. 9. Наср («Заубер») — +42,620. 10. Алонсо («Макларен») — +44,432.
 
Загальний залік: Росберг — 367, Хемілтон — 355, Ріккардо — 246, Феттель — 197, Ферстаппен — 192, Райкконен («Феррарі») — 178, Перес — 97, Боттас («Уїльямс») — 85, Хюлькенберг — 66, Алонсо — 53...
 
Кубок конструкторів: «Мерседес» — 722, «Ред булл» — 446, «Феррарі» — 375, «Форс Індія» — 163, «Уїльямс» — 136...