Дніпром почало курсувати реконструйоване прогулянкове судно з підводними крилами «Полісся-1».
Ентузіаст, який узявся поставити на крило всіма забутий і занедбаний теплоход власним коштом, оплативши ремонтні роботи, Дмитро Власов, — родом із Херсона. Зайнятися відновленням швидкісного річкового флоту, який був би доступним українцям з різних регіонів, його не в останню чергу спонукали і спогади про білі лайнери з його дитинства.
«У 2013 році ми придбали два теплоходи — «Полісся-1» і «Полісся-5», — розповідав ініціатор проекту виданню «Хмарочос». — Вони — з останніх суден, що були випущені в СРСР. Перші рейси відбулися рік потому за маршрутом Херсон — Гола Пристань. Дуже швидко напрямки стали популярними і з’явилася ідея запустити подібний проект у Києві. Судно «Полісся-1» роками стояло без експлуатації в Чернігові й перебувало у жахливому стані. Ми з колегами придбали його і відновили власними силами. Нашого ентузіазму вистачило, аби його відремонтувати».
Подібні судна були популярними в 1990-х. Теплоходи «Полісся» призначалися для перевезення пасажирів вдень, прогулянка тривала приблизно вісім годин. Такі судна на підводних крилах (СПК) випускалися Гомельським суднобудівним заводом iз 1985 року. «Полісся-1», яке за радянських часів працювало на Десні, простояло без польотів річковим плесом 23 роки. У серпні минулого року врятований катер почав здійснювати перші прогулянкові рейси Дніпром. А вiдтепер уже й рейси до Тарасової гори в Каневі.
Судно одночасно може вміщувати до півсотні осіб та розвивати швидкість до 70 кілометрів за годину.
Його пасажирам випадає унікальна нагода помилуватися прекрасними дніпровськими краєвидами. Замовити екскурсію можна
на сайті компанії або через повідомлення у
facebook за 800 гривень.
У ціну квитка входить і обід на палубі. «Ракети» такого ж типу вже «літають» й іншими маршрутами. Завдяки ентузіастам-підприємцям ідея відновлення швидкісного річкового флоту в Україні набуває цілком реальних обрисів.