Дослідники України шукають інвесторів на одноразовий посуд із соломи

26.07.2016
У рамках найбільшого європейського клінтек-конкурсу Climatel Launchpad українська команда запропонувала проект посуду, котрий після використання перетворюється на добриво. Мета конкурсу — перехід від бізнес-ідей до чистого майбутнього. Climate Launchpad шукає клінтек-таланти з усієї Європи і допомагає перетворювати зелені ідеї на глобальні бізнес-проекти.
 
Цього року захід уперше проводили в Україні, де наші винахідники й презентували одноразові тарілки i стакани, зроблені з глини та крохмалю. Тепер, окрім боротьби за головну винагороду конкурсу, українці зможуть представити своє творіння на ринках Європи.
 
«Вони мають шанс поборотися за гроші — 10 000 євро, але найцікавіше, що вони отримають допуск до кола інвесторів, а саме до однієї з найкращих акселераційних програм із зеленої економіки — Climate-KIC Acceierator, — розповідає «УМ» організатор української частини конкурсу Роман Зінченко. — Дуже важливо, щоб ми бачили багато можливостей у цьому секторі — від харчових до енергетичних чи транспортних технологій, тому що світ у найближчі 10 років дуже сильно змінюватиметься. І потрібно захоплювати ці можливості». 
 
За словами пана Романа, йдеться не тільки про допомогу молодим винахідникам, а й про збереження здоров’я нашої планети. «Коли ми стартували в 2009 році, в той момент було дуже обмежене середовище таких компаній, які можна було б назвати причетними до зеленої економіки.
 
Тому ми почали великий обсяг роботи, присвячений просуванню теми енергоефективності та сталого розвитку нових енергетичних технологій».