«Київстар» повинен зменшити тарифи на вихідні дзвінки

13.07.2016
Схоже, Антимонопольний комітет України добряче підмочив репутацію мобільної мережі «Київстар», констатувавши завищення тарифів на вихідні дзвінки ледь не вдвічі. «Дії АТ «Київстар» щодо встановлення на економічно необґрунтованому рівні тарифів на послугу зі здійснення вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв’язку України в розмірах 1,75 грн./хв. і 1,50 грн./хв. містять ознаки порушення», — зазначили в АМКУ. 
 
Зокрема, тарифи на відповідну послугу в інших компаній-операторів значно нижчі: наприклад, тарифи ТОВ «Лайфселл» становлять до 0,60 грн./хв. з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду, а тариф ПрАТ «МТС Україна» — 0,50 грн. iз ПДВ та збором до Пенсійного фонду. Комітет зазначив, що «Київстар» не надав розмірів планових витрат, безпосередньо пов’язаних саме з наданням послуги зі здійснення вихідних дзвінків на номери операторів фіксованого зв’язку України. 
 
В АМКУ вважають, що таке нахабне перевищення цін, спричинене зловживанням монопольним становищем на ринку послуг зі здійснення вихідних дзвінків, може призвести до нехтування інтересами споживачів. Загалом, частка оператора мобільного зв’язку «Київстар» на ринку перевищує 35%, і в самій компанії не визнають конкуренції з боку інших операторів, наголосили в АМКУ.
Наразі Антимонопольний комітет рекомендував компанії «Київстар» скоригувати тарифи, а «Київстар» має в 30-денний термін повідомити АМКУ про результати розгляду і роботи над рекомендаціями.