Незвичайний за масштабом Atlas Weekend 2016 відбувся у Києві: шість сцен із зарубіжними та українськими виконавцями та ще три інші фестивалі в той самий час у цьому ж місті — «Гогольfест», «Країна Мрій» та Koktebel Jazz Festival. Президент «Атласу» Дмитро Сидоренко — напевно, дещо фантазер і створив цей надзвичайний фестиваль для людей із надзвичайними здібностями.
Перша з них — здатність перебувати одночасно в двох місцях. Коли у часі перетинаються, скажімо, фінський метал-гурт Apocalyptica із реп-колективом Курган feat. Правда, у груп — різна аудиторія. Інша справа, коли на одній сцені грає «Бумбокс», а на іншій — SunSay. Не зрозуміло, чому найбільш відомих виконавців рівномірно розподілили по п’яти сценах і поставили одночасно на останні години кожного з трьох днів фестивалю замість того, щоб розмістити їхні виступи послідовно впродовж трьох днів.
Не продумано було й те, що відвідувачі зосередились на трьох iз шести сцен, біля інших збиралося часом до десяти слухачів. Це було цілком прогнозовано, адже, при наявності таких відомих світових груп, як «Акваріум», Royal Republic, Gus Gus, українських Onuka, Pur Pur, малоймовірно, що за ту ж суму вхідного квитка глядач слухатиме поки що маловідомі українські колективи.
Друга здібність, якою мали володіти гості фестивалю, — телепортація. Виступи планувалися до дванадцятої, а в результаті запізнень тривали до третьої години ночі. Як слухачам було добиратися до місць проживання — не відомо. На фестивалі були відвідувачі з Вінниці, Білої Церкви та інших міст, які, відповідно, не мали змоги дочекатися виступу тих, на кого прийшли і за чий виступ заплатили.
Наприклад, переможниця «Євробачення» Джамала виступила замість восьмої вечора, далеко за північ, сильно змістилися виступи «Машины времени», британської відомої групи The Subways, інших.
Про повну зміну порядку виступів, приміром, на головній сцені 10 липня повідомили в офіційній групі в соціальній мережі, а не зі сцени. Тих, хто не моніторив стрічку новин, чекав неприємний сюрприз.
В одному з інтерв’ю під час підготовки до фестивалю Дмитро Сидоренко розповідав, що розпитує про ціну на розгін хмар у Києві на випадок дощу. Грошей, мабуть, не вистачило. Полив дощ. На території не продавали навіть звичайних дощовиків, не було хоч якогось теплого закритого приміщення для глядачів на випадок зливи.
Існувала заборона приносити їжу та воду на територію музичного фесту. Купувати все на території ВДНГ було не дешево. Особливо, якщо врахувати, що за один день фестивалю відвідувачі вже виклали за квиток 550 гривень, а за три — 1190. Не додавали честі організації і черги на вхід, в яких стояли по три години. Дмитро Сидоренко після першого дня зізнався: «Трошки були не готові до такого напливу людей, у нас були технічні затримки, через це змістився таймінг і, як наслідок, дуже пізно виступили групи, які заважали житловим районам. Але ми не спали всю ніч, налаштували вдвічі більше пропускних систем і сподіваємося, що сьогодні завершимо максимум до дванадцятої. Захід такого масштабу ми проводимо вперше».
Уточнимо, площа фестивалю — 60 гектарів, у перший день прийшли 200 тисяч глядачів, з яких за останні пару днів квитки купили близько третини. Сталося як у пісні українського гурту Fleur «усе вийшло з-під контролю». Багато виявилося тих, хто за ціною одного квитка хотів почути багатьох виконавців: від рокових до джазових, від фінської Apocaliptica до співачки з Нігерії Ннеки.
Порадував на фестивалі безкоштовний вхід для людей старше 65 років, для яких була облаштована спеціальна зона, також зона для дітей, автограф-зона, яка всупереч усьому принесла неймовірну кількість вражень шанувальникам.